Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-10   #124 (permalink)
dennis
Medlem

Reg.datum: Jun 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Halle Visa inlägg
En totalt onödig - med riktigt cool app är Shazam. öppnar du programmet och samtidigt spelar upp musik för telefonens mic från, stereon, radion etc. så identifierar programmet låten via internet, samtidigt som artistnamn samt låtnamn visas på displayen. Riktigt läckert.
Citat:
Ursprungligen postat av # brorzan Visa inlägg
Den som gillar Shazam bör slänga ett öga på Midomi också. Samma funktionalitet med inspelning och identifiering av musik, men man kan också sjunga eller nynna in själv. Även det fungerar helt okej!

TV.nu är jag inte fullt så imponerad av. Jag saknade några Canal+ och Viasatkanaler. Jag surfar in på dagenstv.com ett tag till istället.
jag hittar varken Shazam eller Midomi i cydia,jag tror det är nått fel på mitt eller är det nått speciellt man måste göra för jag hittar inte ett program som jag vill ha i min cydia,det ända jag hittat är winterboard.
nån som vet vad jag kan göra?jag har testat att JB om den men det blev ingen skillnad:S jag har även installerat cydia community sources och visst fick jag lite mer men det är mest olika bakrunder till winterboard:S
dennis är inte uppkopplad   Svara med citat