Citat:
Ursprungligen postat av Ponyboy
Fylla och iphone är ingen bra kombination. Var på efterfest nu i helgen och efter ett tag så hamnade vi på nån hotels swimmingpool. Nån idiot fick för sig att ta min iphone och ta kort på oss, självklart så tappade han den på golvet och nu har jag en fet repa på baksidan.
Idioten lyckades på nåt sätt ta ett kort medans iphonen var på väg mot golvet.
Hotel poolen:
Forumbilder.se hostar denna bilden
Iphone på väg mot golvet:
Forumbilder.se hostar denna bilden
|
No offence men detdär är jävligt kul, att du beslöt dig för att visa bilderna alltså. Kul grejjer.
Anywho jag har inga repor eller något sånt, och jag kör med ett silikon case av märket Proporta, jag har dock tagit ut innerdelen av skyddet (två skikt, ett vitt inner och ett svart ytter). Så nu sitter dom lite som en skejtares byxor.
MEN, det ramlar typ inte av och det ger såpass med grepp så man inte tappar luren om man sitter och halvsomnar till Simpsons på bussen. Kostade bara typ 55 spänn från jobbet me så det är inte så att jag tog något fancy schmancy.
Det har faktiskt kommit in lite trams mellan luren och silikonen mest tobak dock. Men i och med att silikonen har typ som gälar så faller det mesta ur och lämnar inga större spår.
Har haft luren i snart en vecka. Och användet den väldigt mycket