Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-15   #599 (permalink)
Freebo
Medlem
GODLIKE

Reg.datum: Aug 2009
Freebo är karismatiskt upptäcksresande
Citat:
Ursprungligen postat av ming0ze Visa inlägg
Jaha är det så! Jag trodde BB och allt de där gällde för oss med. Men icke Alltså, mindre begrepp att behöva hålla reda på! Det här käns ju guld. Tack för all hjälp hörru!

Tänkte lite på en till grej.. Det här med att jailbreaka. Har förstått allt detta med cydia osv. Men är det bara Det som är hela grejen? Kommer man att kunna lägga in filer osv i en rootmapp utan att behöva använda itunes?

Vad för prog. ur cydia är de mest vitkigaste som man "bör ha" nästan som en liten regel för alla som jailbreakat sin lur? Vore snällt om du eller någon annan kunde nämna lite saker som highlightar just detta med att jailbreaka.
Istället för att skriva en roman om fördelarna med JB så rekommenderar jag detta som nattlektyr Efter JB är din telefon som vilken dator som helst (skulle du köpa en bärbar dator med dolt filsystem och utan möjlighet att installera dina egna program...? )

Du finner en hel del top-5 rekommendationer i detta forum samt naturligtvis via google så det är bara att söka på. Mina egna måste-ha-apps ur Cydia är SBSettings, iFile, Backgrounder, Winterboard, Cyntact, FivelRows, OpenSSH

G'luck
Freebo är inte uppkopplad   Svara med citat