Den är en dröm för mig eftersom min förra var i sämsta laget. Jag har nästan INGENTING att klaga på, det skulle väl isåfall vara att man inte kan skriva sms i landscape mode, men man vänjer sig.. Plus att just sms blir lite krångligt att skriva i landscape om man bara kan använda en hand t ex, men möjligheten att skriva i landscape borde ändå finnas så det är lite synd att den inte finns.
Och dessa klagomål på kameran.. Herregud.. Inte använder man mobilen till att ta bra bilder, det står ju den riktiga digitalkameran för. Jag ser bara kameran som en liten extra grej som är lite praktisk om man t ex ska ta bilder på folk till telefonboken. Eller om man vill ta ett snapshot på något då man inte har digitalkameran tillgänglig, då kan jag säga att kameran duger alldeles utmärkt. Videoinspelning har jag heller ingen nytta av, faktiskt. Men det är ju jag, finns väl folk som tycker det är dåligt att denna funktion saknas antagligen.
Det jag är mest imponerad av är hur snabbt den jobbar. Jag har aldrig testat den första generaionens iphone så jag har inget att jämföra med, men det är verkligen en fröjd att navigera runt i menyerna och man kan även göra andra saker medans man t ex lyssnar på musik. Appropå musiken, ljudet i telefonen är också väldigt bra, i alla fall för mina behov, inget att klaga på där. Generellt sett så är ipod funktionen den bästa typen av mediaspelare sett från en mobil någonsin. Att även kunna titta på video med den 4.5" stora displayen är också jäkligt nice, kvaliteten på filmerna har jag heller inget att klaga över då även den är väldigt bra. Sms är briljant, fattar inte varför ingen tänkt på detta förut, att smsen visas som i en chattkonversation är närapå en perfekt lösning. Det är väl det här att man inte kan skriva i landscape mode som hidrar det från att vara perfekt. Safari är också den bästa lösningen på mobila webbläsare någonsin.
Ja, det var väl det jag kunde komma med gällande mina tankar kring telefonen. Hoppas någon kunde se någon form av nytta utav detta.