Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-08   #19 (permalink)
SomethinG
Herren på teppan
Omtalad

SomethinGs avatar

Reg.datum: Apr 2010
SomethinG kan tala
Citat:
Ursprungligen postat av mizch Visa inlägg
Ringde Tre igen idag. Kvinnan jag pratade med sa att den skickdes kvart i 9 idag. Hon jag pratade med igår måste ha misstolkat uppgifterna sa dom. Och de kan inte lämna ut koll-id via telefon.
Ringde dock en gång till då svaren brukar variear och pratade med en man den här gången. Han gav mig koll-id nr för paketet och sa att jag skulle kolla på DHL's sida då de skickar paketen med dom. Paletet borde gå att hänta ut idag om allt gick som det skulle.
Så jag gick in på DHL's hemsida men när jag söker på paketnr jag har fått så får jag resultatet: "Ingen status hittades för din DHL Sökning. Vänligen försök igen." Vad beror det på? Har jag fel nr eller är det bara för att det inte är levererat än som jag inte får någon träff? Någon som vet? Och hur snabba är DHL på att leverera paket?
Du har nog fått fel ID-nummer, för om dom säger dom har skickat den så borde det stå vart paketet är just nu , tex om dom skickade från västerås och den ska till malmö så borde det stå att den kommit till Malmö och då vet man att telefonen kommit till rätt stad och ska bara köras ut till området där du bor.

Så ring igen och kontrollera att du fått rätt nummer
Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08
Jailbreak: Redsn0w
.................................................. .........................
SomethinG är inte uppkopplad   Svara med citat