Citat:
Ursprungligen postat av DanneManne
Skulle vilja ha en bra RSS som det är enkelt att lägga till egna rss kanalar i, exempelvis från idg och sweclockers, det är ju rätt jobbigt att man inte kan kopiera och klistra in rss länkar, jobbigt att komma ihåg länkarna...
Sen skulle man haft någon app som registrerar hur man rör sig på en karta om man tar en promenad tillexempel, finns det nått sånt?
|
Jag använder mig utav NetNewsWire fungerar bra, och är rätt snabb. Man lägger till sina RSS på deras hemsida (newsgator.com) på ett konto och sedan finns dem i iphonen. Fungerar klockrent!
jag köpte Itrail som skall fungera så som du önskar när det gäller promenader osv... kostar 22:- och det fungerar sådär. Iaf i Visby. Har inte hunnit testa på "riktigt" ännu men problemet den verkar ha är att den kollar yp var 10 sekund och då kan den ibland misskalkulera hastigheten, (jag gick i 190km/h) och då blev ju min sträcka fel...men programmet har potential, och kommer troligtvis bli bättre. Den har funktioner för att spara olika vägar, plotta grafer och visa vägen i google maps.
om det är värt 22:- , well, jag hoppas fortfarande att det kommer lite uppdateringar, men det fungerar hyffsat!.