|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
ios 5
tja någon som vet när nya ios 5 kommer till ipad? å vad är det man kan för vänta sig om vad dom har ändrat på? någon som vet något å kommer det komma något jb till det för just nu sitter jag fast på ios 4.3.5 å har inte sparat några shsh så kan ju inte jb den
![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ios5 kommer till ipad samtidigt som det kommer till iphone. troligen under oktober månad. finns en massa nyheter i 5:an. så lite svårt att säga alla. men läs här så. Apple - iOS 5 - Se de nya funktionerna i iOS 5.
kolla runt lite på videos så det med jailbreak, frågan är aldrig om det kommer, utan _när_ det kommer. finns redan nu för betan.
iPhone 4G: 16GB -----iOS: 5.0.1 (9A402) Baseband: 04.11.08 -Jailbreak Nej (-) Har du tips om Apple-nyheter? mail: pongo@iphoneinfo.se GER INTE SUPPORT VIA PM Senast redigerad av Pongo den 2011-09-10 klockan 18:16. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
nej just nu finns det inget jb som kan ta ipad 2 inom ios betan iaf. men det lär komma. så oroa er inte. dev-team lanserar inget som kräver nya säkerhetshål nu under betan så att apple ska kunna stänga dem.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Hej,
Kanske en dum fråga, kommer det att vara säkert att uppgradera sin Iphone 4 med abonnemang (låst till 3) via Itunes till ios 5 när den släpps 12/10, eller kommer vi att få mötas av krångel?? Tacksam för svar |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
du får förklara lite mer vad du är orolig för
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
Att uppgradera till iOS 5 är som vilken uppgradering som helst.
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Det jag är oroligt för är att när jag uppdaterade min gamla iPhone 3G jailbreakad (upplåst) i iTunes för ca 1 år sedan till version 3.1.3 utan att läsa någon information alls om denna version så låste telefonen sig helt och jag kunde inte använda den alls. Kom inte in till menyerna och det stod bara "Emergency call" i displayen. Så detta vill jag inte vara med om igen. lämnade till slut in den till ett företag som låste upp den, men allt försvann på telefonen. Men tack för att du frågade. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
![]() Tack för svaret. Jag undrade bara för att det jag var mest orolig för var att när jag uppdaterade min gamla iPhone 3G jailbreakad (upplåst) i iTunes för ca 1 år sedan till version 3.1.3 utan att läsa någon information alls om denna version så låste telefonen sig helt och jag kunde inte använda den alls. Kom inte in till menyerna och det stod bara "Emergency call" i displayen. Så detta vill jag inte vara med om igen. lämnade till slut in den till ett företag som låste upp den, men alla bilder telefon nummer försvann då på telefonen. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|