Gå tillbaka   iPhoneinfo.se - iPhoneforum i Sverige > iPhone i Sverige > Allt om iPad
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-09-10   #1 (permalink)
Medlem
Igenkänd

Reg.datum: Sep 2010
marcus9997 är karismatiskt upptäcksresande
ios 5

tja någon som vet när nya ios 5 kommer till ipad? å vad är det man kan för vänta sig om vad dom har ändrat på? någon som vet något å kommer det komma något jb till det för just nu sitter jag fast på ios 4.3.5 å har inte sparat några shsh så kan ju inte jb den
marcus9997 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-09-10   #2 (permalink)
Administratör
Mycket känd

Pongos avatar

Reg.datum: Mar 2009
Pongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåer
ios5 kommer till ipad samtidigt som det kommer till iphone. troligen under oktober månad. finns en massa nyheter i 5:an. så lite svårt att säga alla. men läs här så. Apple - iOS 5 - Se de nya funktionerna i iOS 5.
kolla runt lite på videos så

det med jailbreak, frågan är aldrig om det kommer, utan _när_ det kommer. finns redan nu för betan.
mail: pongo@iphoneinfo.se
GER INTE SUPPORT VIA PM

Senast redigerad av Pongo den 2011-09-10 klockan 18:16.
Pongo är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-09-10   #3 (permalink)
Medlem
Omtalad

Reg.datum: Apr 2009
6295gl är karismatiskt upptäcksresande
Men det finns väl inte något Jailbreak till iPad 2 3G. Det är iaf så jag fattat det men jag hoppas verkligen att jag har fel.
6295gl är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-09-10   #4 (permalink)
Administratör
Mycket känd

Pongos avatar

Pongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåer
nej just nu finns det inget jb som kan ta ipad 2 inom ios betan iaf. men det lär komma. så oroa er inte. dev-team lanserar inget som kräver nya säkerhetshål nu under betan så att apple ska kunna stänga dem.
GER INTE SUPPORT VIA PM
Pongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-06   #5 (permalink)
Medlem
Nykomling

Reg.datum: Feb 2010
mabl är karismatiskt upptäcksresande
Hej,

Kanske en dum fråga, kommer det att vara säkert att uppgradera sin Iphone 4 med abonnemang (låst till 3) via Itunes till ios 5 när den släpps 12/10, eller kommer vi att få mötas av krångel??

Tacksam för svar
mabl är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-06   #6 (permalink)
Administratör
Mycket känd

Pongos avatar

du får förklara lite mer vad du är orolig för
GER INTE SUPPORT VIA PM
Pongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-06   #7 (permalink)
Administratör
Herre på täppan

Cophes avatar

Reg.datum: Feb 2008
Cophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåer
Citat:
Ursprungligen postat av mabl Visa inlägg
Hej,

Kanske en dum fråga, kommer det att vara säkert att uppgradera sin Iphone 4 med abonnemang (låst till 3) via Itunes till ios 5 när den släpps 12/10, eller kommer vi att få mötas av krångel??

Tacksam för svar
Att uppgradera till iOS 5 är som vilken uppgradering som helst.
Gammal 2011-10-06   #8 (permalink)
Medlem
Nykomling

Citat:
Ursprungligen postat av pongo Visa inlägg
du får förklara lite mer vad du är orolig för

Det jag är oroligt för är att när jag uppdaterade min gamla iPhone 3G jailbreakad (upplåst) i iTunes för ca 1 år sedan till version 3.1.3 utan att läsa någon information alls om denna version så låste telefonen sig helt och jag kunde inte använda den alls. Kom inte in till menyerna och det stod bara "Emergency call" i displayen. Så detta vill jag inte vara med om igen. lämnade till slut in den till ett företag som låste upp den, men allt försvann på telefonen.

Men tack för att du frågade.
Gammal 2011-10-06   #9 (permalink)
Medlem
Nykomling

Citat:
Ursprungligen postat av Cophe Visa inlägg
Att uppgradera till iOS 5 är som vilken uppgradering som helst.
Låter kanon
Tack för svaret.

Jag undrade bara för att det jag var mest orolig för var att när jag uppdaterade min gamla iPhone 3G jailbreakad (upplåst) i iTunes för ca 1 år sedan till version 3.1.3 utan att läsa någon information alls om denna version så låste telefonen sig helt och jag kunde inte använda den alls. Kom inte in till menyerna och det stod bara "Emergency call" i displayen. Så detta vill jag inte vara med om igen. lämnade till slut in den till ett företag som låste upp den, men alla bilder telefon nummer försvann då på telefonen.
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta