![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Vill ha info om iPad t
Tjena
Skulle vilja ha en iPad men fattar inget om dem funkar det som en telefon med sunkigt och sådant eller vad är det man har i den? Och vad betyder 3G innebär det att det går att ringa lr och wifi det har väl alla? Vilken rekommenderar ni 1:an eller 2:an 16/32/64 gb? Mvh oerfaren iPadare |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en ipad är en surfplatta, du kan göra exakt samma saker på den som med en liten ipod touch, fast i ett större format och lite fler/andra funktioner.
3g är till för att du ska kunna surfa runt när du t.ex är på stan och inte har tillgång till WIFI. hur mycket plats, det avgör du själv. inte exakt så att vi vet vad du hade tänkt ha på den. en massa filmer(spel(musik ect ect. nyare är väl alltid bättre. snabbare och ser faktiskt enligt mig bättre ut. samt så har 2:an en kamera både fram och bak.
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Apr 2009
![]() |
Ja det kan du så länge du kör med samma iTunes konto på båda. Jag har samma konto till min iPad som jag har till min iPhone. Enda skillnaden är att jag har valt att inte synca nya program automatiskt. (Då kan du välja vilka program du vill ha på iPaden och vilka program du vill ha iPhonen.) Däremot har jag samma adressbok och kalender på båda enheterna.
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
|
Du kan ha båda tex Aftonbladet på båda två.
I iTunes kan du ändra din sync för program, vilket gör att du kan välja om du vill ha en viss app i iPaden eller inte.
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5.1 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Info om iphone 4 | ruten75 | Köpa iPhone | 6 | 2010-11-19 19:32 |
| Statusfält & MB info? | 2crueal4u | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2010-03-31 14:58 |
| kan man se info om bitrate m.m.? | jasifil | Allt om iPhone | 10 | 2009-04-20 20:30 |
| Nån ny info om iPhone och 3? | JohnFa | Allt om iPhone | 1 | 2008-08-18 23:16 |
| Behöver lite info! | cutekid | Allt om iPhone | 17 | 2008-08-09 18:10 |