![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
|
Stänga av synkningen av appar i iTunes
Jag skulle vilja stänga av iTunes synkning av mina appar till min iPad.
Problemet är att om jag markerar av kryssrutan för synkning av program, så säger iTunes att han kommer ta bort alla mina appar jag har installerat. Det vill jag ju inte. Jag vill bara att han ska ignorera programmet helt, låta dom vara som de är ![]() Jag vill dock synka allt annat: kontakter, weblänkar, eböcker osv.. (Jag har WhatsApp/WhatsPad installerat på iPaden, och iTunes vill ta bort denna app varje gång jag synkar eftersom den egentligen inte stödjer iPad... och jag får installera om den varje gång...) Någon som vet hur man kommer runt detta ? Niklas
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| appar | Neon_w | Apps | 0 | 2011-02-20 22:15 |
| Ändra Kreditkort på Itunes (Iphone appar) | Mirza123 | Allt om iPhone | 3 | 2011-01-15 20:08 |
| Itunes raderar mina appar.! | Snappsen | Allt om iPhone | 3 | 2010-12-16 22:09 |
| Organisera appar i Itunes | _Niklas_ | Allt om iPhone | 0 | 2010-11-13 07:22 |
| Appar | Bosse.B | Allt om iPhone | 1 | 2010-09-06 22:44 |