![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Precis aktiverat Paddan vad ska jag göra nu?
Tjenare
precis aktiverat den med mitt iPhone 4 sim-kort och nu undrar jag är det något man ska göra som första grej? menar kolla in nån speciell app eller liknande ska man ladda den någon speciell tid uppdaterar just ni till IOS 5 det står att det ska ta 5 timmar kan det stämma? inte säkerthetskopierat den utan tagit den som ny iPad MVH Erik |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Om du ska ladda enheten vid någon speciell tid?
Du laddar den helt enkelt när du känner att du behöver det .Vad du ska göra med paddan nu är helt upp till dig och det syfte till att du köpte paddan .Ang. tiden för iOS-uppgraderingen beror ju på din uppkoppling då den lär hämta hem iOS5 från apples servrar till din dator innan en installation kan påbörjas. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Citat:
menar ju hur lång tid vissa säger ju 24 timmar men läst att den bara ska laddas till den är full men kom på att jag satt vid det dåliga inteernät då byta jag då tog det 15 min sen undrar jag iMassage har jag ju nu men förstår inte riktigt är det grattis eller ska det kosta genom sms eller opertör? |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kan man styra paddan med sin iPhone? | SwePin | Allt om iPad | 0 | 2011-02-09 15:59 |
| Min iphone dog precis... | sörbom | Allt om iPhone | 5 | 2010-10-24 20:51 |
| Windows på paddan nån ? | iPhoneReservdelar.se | Jailbreak | 0 | 2010-09-17 09:16 |
| Precis köpt 3gs, hjälp! | DaughterOfRock | Köpa iPhone | 5 | 2010-04-25 21:08 |
| Hur ser man om 3G verkligen är aktiverat? | Mothergoose | Allt om iPhone | 3 | 2008-10-23 19:35 |