![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: May 2009
![]() |
Tja,
Har själv en DS211J i mitt nätverk och har varit kanon nöjd, tills jag fyllde den väldigt snabbt, samt om man har full DL/UP hastighet samt streamar på tvn och boxee samt på sin ipad, så kan det lagga lite ibland, så hade nog gärna haft en starkare och nyare modell i vid eftertanke. Men hur som helst, jag kör en JB ipad 2 3g modell med XBMC nighly build. Tips hur du gör här: HOW-TO:Install XBMC on iPad/iPhone/iPod touch - XBMC Sen för att koppla in det till nätverket så är det lite små saker som måste göras, du måste ge tillgång till rätt mapp till rätt ip adress genom din synology samt din brandvägg för att få allt att fungera rätt. Finns många bra guider på Synology´s Forum. Om du inte redan köpt SynoDS i appstore, så gör det ![]() Så kan du styra dina torrents / download station via din iphone utanför ditt nätverk, så är alla dina filer klara när du kommer hem, underbart. Lycka till // TwiZteD Edit: Har inte hittat någon bra app som fungerar med allt felfritt, förutom XBMC (måste vara jailbreakad för de)
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Streama musik från dator till iphone via Lan/Wifi | iEco | Apps | 1 | 2011-02-05 15:57 |
| Film till iTunes | 3GS | Allt om iPhone | 3 | 2010-10-16 04:25 |
| Går inte att ringa till eller ifrån iPhonen | jasifil | Allt om iPhone | 8 | 2010-02-12 16:35 |
| film till Iphone | viper | Allt om iPhone | 1 | 2010-01-30 15:04 |
| Streama musik till iphone från hemma nätverk | morgan | Tillbehör & reservdelar | 3 | 2009-02-11 10:23 |