![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2012
![]() |
Problem att importera bilder/vid från Iphone 4s till Ipad 2 via Camera Connection kit
Hej!
Jag är nybliven ägare till en Iphone 4s samt en Ipad 2. Jag har kollat runt lite på nätet efter lösningar på mitt problem samt försökt att kontakta apple support men utan resultat. Mitt problem är som rubriken säger att jag satt ihop min iphone med min Ipad via camera connection kit och usb kabeln. Foldern för bilder/video öppnas men visar bara de bilder som redan finns på Ipaden. Det som står vid fönstret för import är bara "Inga bilder att importera" Vet ni någon lösning på detta och är det ett vanligt problem? Jag har senaste versionen av Ios på bägge enheterna. Edit:Jag har testat både med bildström på och av. Det är främst videos jag vill åt. Det vore skönt att få en lösning på problemet så jag uppskattar alla hypoteser. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2012
![]() |
Det bör tilläggas att mitt mål med att importera filmer och bilder är att använda dem i IMovie. Tänkte filma med iPhone i Thailand sedan redigera på plats och lägga dem på youtube så kompisar kan kolla
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Importera filmer till ipad | inula | Allt om iPad | 4 | 2011-08-17 22:44 |
| Iphone 4 camera problem! | wilkab89 | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2011-05-27 17:36 |
| Köpa/importera ipad | ATREYU | Allt om iPad | 2 | 2010-11-07 12:35 |
| Problem att överföra bilder FRÅN min iPhone 3G till min MacPro? | stefanis | Allt om iPhone | 15 | 2010-08-27 01:13 |
| Importera bilder från iPhone till dator?? | frippej | Allt om iPhone | 6 | 2010-08-05 17:41 |