![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
Ersätta eller komplement?
Tydligen spelar jag för mycket pc-spel så funderar på att sälja
spelburken för att rädda husfriden. Nu till frågeställningen dock, jag måste ju ha något att skriva dokument på & surfa, betala räkningar m.m så funderar starkt på ipad 3G är ipad ett regelrätt komplement för tex hemmadator, man måste väl ändå synka/uppdatera via iTunes? |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Jag har ingen iPad så jag kan inte ge ett definitvt svar på din fråga, kanske Freebo kan hoppa in och ge ett bättre svar. Enligt min åsikt så kan inte iPad ersätta en dator, som du själv skrev så måste man ha en dator med iTunes för att synca in de mesta med. Sen beror det mycket på vad du ska använda den till, det är inte så lätt att ladda ner filmer o annat på en iPad. Du kommer dessutom inte finna nån "husfrid" då det finns massvis med roliga spel o annat till iPad så du kommer nog sitta klistrad framför den mer än en dator. iPad funkar bäst som tillägg inte ersättning.
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
Någon sa att iPaden är perfekt för "Content Consumption but not for Content Creation" - check på det ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ersätta outlook kontakter med iPhone kontakter | Jimbo | Allt om iPhone | 3 | 2010-08-24 19:20 |
| Köpes: iPhone 3GS 16 eller 32 gb. Telia eller olåst | Linus | Köp & Sälj | 1 | 2010-02-19 17:52 |