![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Får inte över apparna från itunes?
Hej alla, har precis skaffat mig en iPad 64gb här i Australien.
Köpte den precis, har laddat hem lite appar från itunes via datorn, när jag ska synka över programmen till ipaden så kommer de inte över, vad är det som är fel? Kan det vara att jag har ett svenskt konto, och den känner av att denna är australiensk? Jaa, jag har ingen aning, får inga felmeddelanden iaf... Vore jätte tacksam för hjälp! MVH István
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Nu har jag fått det att funka, vet inte rktigt va ja gjorde, ja bytte iaf även användar info och satte min adress i australien på min användare.. Jaja.. :S
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Föra över musik från iTunes till iPhone och tvärt om | Vera | Allt om iPhone | 11 | 2010-04-21 18:44 |
| Få över ljudböckerna från itunes till iphone | Kurtson | Allt om iPhone | 4 | 2010-01-26 07:32 |
| Får aldrig confirmation letter från itunes store?!? | Tompa2 | Allt om iPhone | 2 | 2009-07-16 02:45 |
| Får inte till ringsignalerna i itunes. | iRobban | Allt om iPhone | 6 | 2009-04-16 01:09 |
| Föra över kontakter från sim? Simport/isim fungerar inte. | phoenix91 | Allt om iPhone | 2 | 2009-01-07 17:09 |