|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Film
Hej :-)
Hur gör jag för att ladda upp film på min iPad? Jag försöker lägga till filmer i biblioteket på iTunes men det händer inget! Jag har laddat ner en app till paddan som ska kunna spela upp xvid filmer å annat. Uppskattar stort hjälp med hur jag för över film från min PC till min nya padda :-D 1000 tack på för hand |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Herren på teppan
Omtalad
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Citat:
man ska gå in i Itunes och högerklicka på filmen man vill synka över trycka på egenskaper eller dylikt och ändra så det står "Tv-Show" istället för vad det nu står ^^ hoppas jag kan ha hjälpt till lite på traven ..
.................................................. ......................... IPhone 4G [16GB] Telia Komplett inkl 10GB surf Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w .................................................. ......................... |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Du måste göra om xvid filer till mpeg4.
Jag använder ett prog på datorn som heter aigosoft video to iphone converter. När den är converterad så överför du den via itunes.
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
Oplayer till iPhone & iPad spelar MP3, WMA, RM, AAC, WMV, AVI, MKV, RMVB, XVID, MP4, MOV, 3GP och MPG | Teknikveckan http://itunes.apple.com/se/app/oplay...373236724?mt=8 jag rekommenderar denna app till ALLA som vill kolla film på sin iDevice ofta och utan strul. man slipper konvertera filer, det går jättefort att synca filer i itunes och det är superenkelt att radera filerna genom appen om man har kollat klart på något och inte vill behöva "synca bort" filen! |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Film överföring till iphone | Iphone | Allt om iPhone | 6 | 2010-05-23 11:34 |
| Film! | JokerM | Upplåsning och jailbreak | 21 | 2010-02-01 18:03 |
| film till Iphone | viper | Allt om iPhone | 1 | 2010-01-30 15:04 |
| Konvertera film ipod/iphone | Aronsson | Allt om iPhone | 2 | 2009-03-11 01:44 |
| Film Tips =) | C_Zods | Off-Topic | 10 | 2009-03-02 11:37 |