![]() |
|
|
|
#181 (permalink) | |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
iPod Touched - How to create a iTunes account with no credit card
|
|
|
|
#183 (permalink) |
|
Medlem
|
Mycke bra musikvideo där! Tack
|
|
|
#185 (permalink) |
|
Medlem
|
Förresten, om man tankar saker i appstore på datan, hur lägger man in dem i iphonen sen? går det?
Eller måste man tanka sakerna direkt från iPhonen? EDIT: Det var inget, hittade hehe.. låg ju under iphone -> program. Japp det är okej att kalla mig puckad ^^,
// hampfred Senast redigerad av hampfred den 2008-12-02 klockan 22:01. |
|
|
|
|
|
#188 (permalink) |
|
Medlem
|
Har precis fått min iphone, är jailbreakad och allting
Jag har med laddat ner lite teman och sånt från Cydia, så nu har jag bara några frågor. Hur använder jag temat? Den lägger inte sig som en ikon. Och, om jag vill ha orginal. Kan man få tillbaka det utan att återställa telefonen? ![]() |
|
|
|
|
|
#189 (permalink) | |
|
Medlem
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
#190 (permalink) | |
|
Medlem
|
Citat:
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
|
#191 (permalink) | ||
|
Moderator
|
Citat:
Citat:
Spoofabb: SpoofApp - iPhone Caller ID Spoofing Digg: Digg - Realtime iPhone voice changer - just in time for Halloween! Sonic Vox: men den tillåter inte röständring under samtal.. Sonic Vox - a real-time iPhone voice changer by Gadget, shop online blog of TechChee.com
|
|
|
|
#192 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
|
|
|
|
#194 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Håll fingret på "appen" du vill ta bort. Ca 5 sekunder senare börjar dom att vibrera. Klicka på "X" på den app du vill ta bort från iPhonen. |
|
|
|
|
|
|
#198 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
Nödvändiga apps?Här är några förslag:
iNyheter:svensk nyhetsapp Meteo24:väderapp iFone:Formel 1 nyheter iPhoogle:sökmotor för apps iConvert:koverterar mellan olika mått,vikter och annat. DOF master:bra för stillbildsfotografer. Du kan säkert hitta ännu fler om du letar lite.Ha så kul! |
|
|
|
|
|
#199 (permalink) |
|
Medlem
|
Steffe var finns denna app sökte på cydia och appstore men hitta ingen.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 2 (0 medlemmar och 2 gäster) | |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|