![]() |
|
|||||||
Köp din iPhone 4 redan idag hos Telia här:
Köp din iPhone 4 hos Telenor
Köp din iPhone 4 hos Tre:
Köp iPhone 4-tillbehör hos iPhonebutiken.se![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#261 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Mail2MMS grej ?? TEll me more! Jag får inte ingående mms att funka med OP 3 "swirlymms" ![]() mvh
|
|
|
|
#264 (permalink) | |
|
Medlem
|
Citat:
T.ex. Myou - Mobile YouDå registrerar man sig, och får till en början ett gratis MMS. Sen kan man köpa nya MMS, 10st för 30kr Då skickar man alltså ett mail till: mobilnummer@myou.com ![]() (Byt ut mobilnummer mot det nummer du vill MMSa till )
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
|
#266 (permalink) | |
|
Medlem
|
Citat:
När jag körde Vista så synkade jag inte kontakter Jag hade dem endast på iPhonen och om jag återställda så kom de tillbaka via säkerhetskopia ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
|
#268 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2008
|
Tänkte bara tipsa om ett tillägg till iKeyEx som heter hClipboard och som gör att du kan klippa o klistra (copy/paste) mellan olika program. HClipboard lägger sig som ett internationellt tangentbord så man kommer endast åt den när tangentbordet är aktiverat (då du ska skriva). Ladda först ner iKeyEx och sedan tillägget hClipboard och gå till inställningar/allmänt/internationella tangentbord och aktivera hClipboard
|
|
|
|
|
|
#269 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
eller så tankar man clippy ( ingen beta längre)
.. likandat ungefär.. du går in skriver nytt, anteckingar osv. när du trycker .?123 så kommer det upp "copy/paste" smidtigt som satan! double tap och sen drag över texten du vill markera sen bara copy Edit: nu kan man spara olika "favorit texter" och använda dem senare finns även en Close knapp. Förut såg man inte vad man skrev när den där lilla extra rutan var uppe går att ta bort nu ![]()
// hampfred Senast redigerad av hampfred den 2009-01-27 klockan 22:42. Anledning: Edit och en jävla massa fel stavningar |
|
|
|
|
|
#270 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
hClipBoard har dock det problemet att när man tar bort funktion så försvinner inte av/på knappen som finns under Tangentbords delen i inställningar. står fortfarande iKeyEx där för mig, rätt så onödigt.
Clippy har ju också den nackdelen att när man messar så avslutar man juofta en mening med punkt lr annat tecken å då kommer den där jävla delen upp framför skicka knappen, rätt så störande! Annars är clippy den bästa klippa/klistra funktionen ![]() |
|
|
|
|
|
#271 (permalink) | |
|
Medlem
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
#272 (permalink) |
|
Medlem
|
sant, men oftast brukar ja avsluta med smiley lr frågetecken eller annat, men men ^^
insåg även att ja inte behöver clippy funktionen, så ja tog bort den i vilket fall men den va snygg å smidig om man behöver den! ![]() Nu har ja inte hängt med i den här tråden riktigt, men upptäckte för ett tag sen programmet LockDown, som sätter lösenord på utvalda program i telefonen! Känns ganska praktiskt, ska använda det på sms/bitesms i skolan, så slipper man oroa sig över att alla man visar telen för ska tjuvläsa^^ |
|
|
|
|
|
#273 (permalink) | |
|
Medlem
|
Citat:
|
|
|
|
#274 (permalink) |
|
Medlem
|
LockDown funkar grymt! smidigt, lätt att använda, snabbt, kräver ingen restart av springboard. Låser alla funktioner (inkl. appstore funktioner på min tele iallafall).
Jag använder mig av en fyrsiffrig kod, TROR man kan ha en ngt längre om man vill. Man kanäven låsa själva Lockdown, så ingen annan kmr åt å låsa upp/låsa apps som du inte vill ^^ |
|
|
|
|
|
#280 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
jag han med läsa den.. men jag fick problem.. --> Y-snow sista version och OP tre... ger mig sim fel, = ingen signal!.. fick detta så fort jag inst.
Så för att vara helt säker tog bort appen, och om inst. igen..samma problem Sim fel.. Någon annan med samma problem? ![]() Edit: Med App = ingen signal (simfel) Utan App = Funkar fel fritt ![]() ![]()
Iphone 3G 16Gb Svart Senast redigerad av trigger_killer den 2009-02-02 klockan 12:55. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 14:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 21:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 14:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 21:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 11:52 |