![]() |
|
|
#281 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: May 2008
|
Citat:
Och när du tog bort appen igen så är det fortfarande fel? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#282 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
#285 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
Okej, bara en mindre revolutionerande nyhet i denna tråd...
Jag trodde inte mina ögon,läste om detta 3 gånger innan ja haja, tror jag. Microsoft har börjat producera apps till Iphone!!! Den första heter Seadragon är ett program som hjälper till att zooma in högupplösta bilder. Jag tänker inte vara den första som testar, microsoft på min iphone känns motbjudande ![]() OBS! att tillägga, hittade en intressant app i Cydia, iSutra, kamasutra fast i fonen, känns grymt! =D Ingen reagerar...suck. Iallafall, hittade detta iClarified - iPhone - How to Trick Your iPhone Into Thinking Its On Wi-Fi och detär en guide om hur man får telefonen att tro att detärpå ett wi-fi nätverk när det ärpå 3g nätet, betyder det att det inte kostar ngt att surfa på 3g nätet då den tror att den ärpå wi-fi? ![]() Senast redigerad av Pear den 2009-02-05 klockan 23:21. |
|
|
|
|
|
#289 (permalink) | |
|
Medlem
|
Citat:
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
|
#293 (permalink) |
|
Medlem
|
Men Apple förbjuder voip över 3G, så det är därför detta finns
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#294 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
Var inne i Cydia igår och såg att biteSMS har kommit i version 3.0 ... Men smart som jag var så kollade jag det finstilta och där står det att man har en 20 dagars Trial licens och därefter så måste man köpa en licens. Det står inget om att den slutar att fungera eller något men man vågar inte uppdatera...
Är det någon som kan bekräfta att biteSMS nu slutar att vara "Gratis" i och med den nya versionen 3.0? |
|
|
|
|
|
#295 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
Puh, var också inne och uppdaterade något i cydia och såg att Bitesms också kunde uppgraderas, precis när jag skulle trycka confirm knappen kom det fram: Reloading data, please wait. Så jag sket helt enkelt i det
![]()
|
|
|
#296 (permalink) |
|
Medlem
|
Nam's Remote. Det finns en free-version ute i AppStore, men full versionen kommer snart. En mycket efterlängtad App
![]()
|
|
|
|
|
#297 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
Citat:
sry, jag som är dum i huvudet som vanligt... Lite väl hackiga musrörelser? Senast redigerad av carpe den 2009-02-11 klockan 15:28. |
|
|
|
|
|
|
#298 (permalink) | |
|
Medlem
|
Citat:
![]() Jag tyckte det var riktigt bra musrörelser... Prova med ett adhoc-nätverk ![]()
|
|
|
|
|
|
#299 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2008
|
försöker hjälpa en kompis som nyss köpt iphone , har själv ingen ..men måste man ut på nätet med app/programmen eller finns det några som fungerar utan att ladda hem en massa information(och kosta )?
vi testade tex eniro app:en där gick den ut o slog upp en stor karta ..när vi bara sökte på telefon nummer =/ |
|
|
|
|
|
#300 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
Ja,iphonen är avsedd att kopplas upp mot internet,det är därför man har fastpris på surfen ju.
De flesta gratisappsen är tyvärr webbapps och ligger på nätet,programmen i appstore som kan laddas ner kostar ofta en del stålar. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 3 (0 medlemmar och 3 gäster) | |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|