![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#301 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Efter att ha sett SL's app i topp på Appstore har jag väntat länge på Skånetrafikens svar. Och så svarar de med en Java-grej?!
Jaja... Jag har nu mailat dem och det är alltså även en iPhoneapp på gång inom snar framtid. Svaret på mailet: Hej, En Reseplanerare för iPhone är på gång. Vi håller på med de sista testerna så jag hoppas att vi kan släppa den inom kort. För vidare kontakt i detta ärende ange ärendenummer XXXXXX och om du vill svara på detta mail var vänlig och klicka på följande länk Med vänlig hälsning Anders Skånetrafiken 281 83 Hässleholm 0451-28 84 00 |
|
|
|
|
|
#302 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Hej,
Idag lanseras TV-Guide Sweden i AppStore - en ny, kostnadsfri tv tablå till din iPhone eller iPod Touch. Skillnader mot likande applikationer är många, såsom: - vy över vilka filmer som sänds under veckan - vy över vilka sportevenemang som sänds under veckan - frekventa uppdateringar Kika och återkom gärna med feedback. Mvh Teamet bakom TV-Guide Sweden |
|
|
|
|
|
#303 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
Kommer det tillkomma viasat Motor och viasat sport? samt så ser jag ni har comhem och boxer som förval, där skulle ni även kunna lägga in telias digitaltv. Senast redigerad av Mr Fyhr den 2009-02-24 klockan 17:28. |
|
|
|
|
|
|
#304 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Verkar vara en bra app detta.
Använder själv tvapp.se,där finns svt&de flesta av mina boxerkanaler(har baspaketet). Tvapp kan också anpassas att bara visa dom kanaler man själv har,men tyvärr är utbudet lite klent. |
|
|
|
|
|
#307 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#312 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Varför inte köra med AirPhones bara?
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#314 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Man blir så glad när man hittar funktioner som man inte trodde fanns... Hade fått för mig att det inte gick att skicka samma sms till flera personer samtidigt.. Men det är klart det går! Vill därför vana er andra från att få för er detta:d
|
|
|
|
|
|
#316 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Citat:
Menar du SR-Podradio som släpptes den 18dec?
|
|
|
|
#317 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Jag såg att Nam's Remote har kommit ut som fullversion, men jag väntar lite med att köpa. Jag har nyss (stor)handlat (
) på AppStore, så 45kr är lite mycket just nu... Men det verkar otroligt bra, och om nån testar det, skriv gärna vad ni tyckte om det ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#318 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Tips
m du blir sur på grannen/farsan/din dator eller vafan som helst,uppsök appstore,gå in bland gratisapps(finns ingen som betalar för sånt här!),hämta hem armory!Jävligt meningslös,men kanske bra som tröst ibland. (Ja,jag vet att jag är tiltad i pallet!) |
|
|
|
|
|
#320 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Tyvärr verkar denna app bara finnas till Blackberry Storm 9000. Skulle vara coolt om den kom till iPhone också.
YouTube - Lewis Hamilton and the RC Office Grand Prix
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 15:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 22:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 15:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 22:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 12:52 |