![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#341 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
|
#342 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Nejvisst,men varför verkar det då som jag inte får reda på uppdateringar utan att leta i itunes själv?
Borde väl poppa upp en siffra vid appstoreikonen? När jag får mejl och sånt gör det så iaf. |
|
|
|
|
|
#343 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Ja... Det gör det för mig, iaf, men oftast inte sådär bara, utan när jag stänger en annan app, som t.ex. Cydia. Då står det oftast en liten siffra
Men då är ju mitt problem att det ibland står en siffra utan att det finns uppdateringar ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#344 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Jag tänkte bara dela med mig av en liten praktisk sak, som fixar ett problem som jag råkat ut för (av misstag) två gånger...
![]() Iaf, om man fixar lite med systemfilerna i iPhonen, bl.a. om man ska byta en sms-signal, så kan det hända, oftast p.g.a. konstiga program, att nått viktigt försvinner... Och det är ju inte bra Men det går att få tillbaka sakerna utan backup eller nått sånt Leta bara upp ipsw-filen, döp om den till en zip, och zippa upp den. Då finns där (troligtvis) en kernel-fil, en mapp, och två dmg-filer. En av dessa dmg-filer innehåller allt som installeras på iPhonen när du återställer Så öppna den, och leta upp din fil ![]() OBS! Dmg-filer är Mac-skivbilder. För att öppna på en windows måste du fixa lite, dvs bränna ut på en cd. Men det är inte så lätt, så kolla här hur man gör ![]()
|
|
|
|
|
#346 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
Håll fingret stilla på en app tills alla börjar wobbla,knacka på det lilla krysset på den/dom du vill bli av med,tryck på hemknappen när du är klar.
Du får också ta bort dom från programbiblioteket i itunes,annars kommer dom tillbaka när du synkar. |
|
|
|
|
|
#353 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Jag skulle vilja tipsa om iSwap Faces i AppStore, 22Kr, men verkligen värt sitt pris
Man kan alltså byta ansikten på olika personer ![]()
|
|
|
|
|
#355 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
Men det är kul att kunna gå vart man vill, ta ett kort på två personer, fixa till det i typ en minut, och sen ge alla ett gott skratt ![]()
|
|
|
|
|
|
#357 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Ja, jag kan inte stå för andras åsikter, men jag har gjort typ 20 bilder sen igår, och jag hittar alltid fler personer att byta ansikten med
![]()
|
|
|
|
|
#358 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
Vill tipsa om ett par appar:
Pandoras box,sökapp för nyheter och prissänkningar i appstore. Lightsabre,nödvändig för jediriddare,kan leda till kropps-och egendomsskador. Red baron,"flygsimulator",har 2 personer samma app kan det bli rätt kul efter lite pilsner,hög skaderisk! Kitty,trakassera din omgivning.(hundar blir vansinniga!) |
|
|
|
|
|
#359 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Måste tipsa om Flight Control. Kostar 7spänn...Utan tvekan det spel jag spelar mest.
"En gång till bara..En gång till bara..En gång till bara..En gång till bara..En gång till bara.." |
|
|
|
|
|
#360 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
Mera tips:
Aggravation,diverse irriterande ljudeffekter. Fart songs,"fispiano" Dog commander,testa "postman,attack" på grannens hund! En gratis provversion av wolfenstein 3D finns nu i appstore,bara 3 banor,men alltid nåt! Ni som inte redan har provat borde göra det. (ja,det ser ut precis som originalet till C-64!) |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 15:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 22:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 15:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 22:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 12:52 |