![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#22 (permalink) |
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Det kanske redan har tagits upp, men....Man kan ta skärmdumpar på iPhone 3G genom att trycka på Hemknappen och Avstängnings/Viloknappen samtidigt en gång. Sen sparas det som en bild i Biblioteket.
|
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Nu kan man ju ha startmenyn (skrivbordet) som bakgund. Ser läckert ut. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#29 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
men det jag stör mej mest på är att man inte ens går att lyssna på musik samtidigt :S |
|
|
|
|
|
|
#30 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Taskigt med multitasking i iPhone för tillfället
![]()
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Hej,
Vill tipsa om vår applikation tv.iApps.se - TV-tablån i din iPhone - en TV Tablå utvecklad specifikt för iPhone. Det vi kan erbjuda som andra TV Tablåer inte har är t.ex. funktioner för att se "Kvällens Filmer" och "Dagens Sport". Vi har en tråd i forumet för iPhone 2G så om ni har feedback så får ni mer än gärna höra av er där! ![]() Ha det, Tomas, iApps Senast redigerad av tv.iApps.se den 2008-08-05 klockan 20:26. |
|
|
|
|
|
#34 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#35 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Hej,
Vi har försökt bygga de funktioner vi själva har saknat i andra TV-Guider, sen om det blivit bättre eller sämre... tja... det får du själv avgöra. tv.iApps.se - TV-tablån i din iPhone som sagt. Mvh Tomas, iApps |
|
|
|
|
|
#36 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Nya app i appstore
Hmm, verkar som Apple släpper igenom vilka program som helst. Kolla in ” I Am Rich” på appstore, det kostar 7499.-, för det får man en röd ”stjärna mitt på skärmen när man öppnar programmet. Man får även ett meddelande om man trycker på ”i” knappen, som beskriver hur man förblir rik, frisk och framgångsrik. Antagligen är meddelandet typ så här: ”Skapa en simple app och sälj den dyrt till dumma rika”… Är det kanske någon här som köpt den? |
|
|
|
|
|
#37 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#38 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Nu börjar jag bli förbannad. Det är andra gången plötsligt inget av mina nedladdade apps fungerar. Appsen öppnas sen stängs dom ner. Jag blir nu åter igen tvungen att ta bort alla för att sedan ladda ner dom igen. Tror det blir något fel när jag synkar telefonen via itunes, för appsen fungerar fint så länge jag inte synkar telefonen. Och av någon anledning fungerar inte app-store för tillfället, såklart, för jag ska ju inte kunna fixa till skiten direkt utan jag ska behöva vara förbannad extra länge.
|
|
|
|
|
|
#39 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
Skit ska skit ha. Det låter jävligt skumt, jag antar att du kör med 2.0.1? ![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 15:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 22:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 15:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 22:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 12:52 |