![]() |
|
|
#383 (permalink) |
|
Medlem
|
Måste bara dela med mej av en cool grej jag just såg
Jag upptäckte det av en slump ![]() I iTunes, när du är inne på din iPhone, då kan du ju se Namn, Kapacitet, Programversion (firmware) och Serienummer. Om man klickar på Programversion får man istället se Byggversion (t.ex. 5H11 för 2.2.1, 5G77 för 2.2 etc.), och klickar du på serienumret ser du en Identifierare ![]() Jätteonödigt, men kul ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#384 (permalink) |
|
Medlem
|
Nu blir väl detta en slags dubbelpost, men iaf:
Jag upptäckte att Cydia blivit lite trevligare mot pirater. Jag letade efter ett tema som tydligen bara fanns på en viss source som innehöll en massa piratade ( ) program, och det är säkert många som vet vilken, men jag la iaf till den. Då varnade Cydia för att den är dålig Bara så att ni vet, asså, så är "hackers" (typ Saurik) alltså ganska snälla och glada personer som inte vill någon illa ![]() OBS! Detta är inget brott mot §8, bara en uppmaning ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#386 (permalink) | |
|
Medlem
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
|
|
#387 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
Nej,antipiratinfo är naturligtvis inte olagligt,men att diskutera nedladdning av piratprogram kan faktiskt med en hård tolkning tas som brott mot forumets regler.
Om cydia verkligen är emot piratkopior så kanske dom skulle ta bort alla sådana program och alla länkar till piratsidor. Detta kommer sannolikt inte att inträffa. Om folk sen använder piratprogram eller inte är inte något som jag lägger mig i. |
|
|
|
|
|
#388 (permalink) |
|
Medlem
|
Jaja, det var iaf inte tänkt som ett forums-brott, bara som en liten info. Så moderatorerna får göra vad dom vill med mitt inlägg
![]()
|
|
|
|
|
#389 (permalink) |
|
Medlem
|
hej känner nån till sånna program?
-program som sparar kartor så att man kan kolla offline på dem -program som kan radera "bilder, låtar, samtal..." i iPhonen -program som gör tystlägesknappen handikap? meningslös? ja vill att mobilen aldrig ska va på tystläge även om ja trycker den där knappen -program som gör att jag aldrig ser lockscreenen, jag går in på springboard direkt när ja unlockar mobilen -program för att visa MIN dock på lockscreen -tips på bra gadgets för SBsettings... vore tacksam för tips dock det inte så nödiga program
AjFån 3G 8GB Svart -FW: 3.0 -BASEBAND: 04.26.08 -JAILBREAK: Redsn0w -UNLOCK: ultrasn0w -OPERATÖR: TELE2 -KOMPIS -SKYDD: ZAGG INVISIBLE SHIELD -FÖRSÄKRING: YES i-commerce iPod Shuffle 2GB iPhone 2G 4GB
|
|
|
|
|
|
#390 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
Å:lder: 25
|
Vill tipsa om Simplify Musik 2 som finns i AppStore för 22kr.
Går att jämföra med Spotify. Fast du skapar playlists på datorn, som sedan streamas via 3G till din iPhone. Säkert via WiFi oxå ifall man inte är på resande fot. Underbar app, har gjort mig smått förälskad. Men framför allt att jag har lyckats att ta ett ytterligare steg IFRÅN iTunes...
|
|
|
#392 (permalink) |
|
Medlem
|
vill oxå att denna fråga ska besvaras...
undrar t.o.m om vilka program man kan skapa playlists med?
AjFån 3G 8GB Svart -FW: 3.0 -BASEBAND: 04.26.08 -JAILBREAK: Redsn0w -UNLOCK: ultrasn0w -OPERATÖR: TELE2 -KOMPIS -SKYDD: ZAGG INVISIBLE SHIELD -FÖRSÄKRING: YES i-commerce iPod Shuffle 2GB iPhone 2G 4GB
|
|
|
|
|
|
#394 (permalink) |
|
Medlem
|
Datorn ska vara på, används med iTunes
![]()
|
|
|
|
|
#395 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: May 2008
|
Hur mycket måste datorn vara på? Har en bärbar, kan den ligga igång, men med stängt lock, i viloläge asså.
|
|
|
#398 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
Jo..Om du har JB den, och installera BossPrefs kan du stänga va 3G, Egde eller annat..Jag kör nästa bara WIFI hemma och på Max restaurang(gratis internet). Kör 3G/edge för att använda karta,läsa e-post när jag är inte hemma...
Senast redigerad av chaoval den 2009-05-24 klockan 22:06. |
|
|
|
|
|
#399 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
Å:lder: 25
|
Det måste vara igång ja, eller iaf vara kopplad mot nätet. Jag lägger inte upp några playlist i ruttna iTunes eller Winamp.
Kör i gång programmet som man ombeds att ladda hem till datorn, markerar alla mappar med mina låtar i(som ligger på datorn). Och sen så kan jag hämta dessa via telefonen.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 3 (1 medlemmar och 2 gäster) | |
| Landing |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|