![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#422 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
![]() AIM tror jag ska göra det oxå.. ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
|
#424 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Citat:
Push är vad det låter som, servern pushar datan till din telefon när det finns nya saker tillgängliga, istället för att din telefon ska kolla t.ex. var 30min om det finns något nytt. Get it? |
|
|
|
|
|
|
#426 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2009
![]() |
Har kollat igenom nästan alla svar i den här tråden och jag bugar och bockar för alla fina apps ni har föreslagit!
![]() Men nu har det varit lite dåligt med inlägg på sista tiden så jag skulle vilja att alla som ser detta inlägget kan dela med sig av sina "favorit apps" som ni har! Men för att få något måste man även ge något. Så jag vill rekommendera ett par apps för er också! Track & Field - Mycket roligt friidrottsspel på iPhonen! Du ska genom att trycka på två knappar så snabbt som möjligt slå CPUn i olika grenar, jag själv gillar inte friidrott men det här spelet är sjukt roligt ändå! Kostar en liten slant men det äre värt! Wack it! Gangster - Ett sjukt beroendeframkallande spel från MadInSweden som går ut på att du ska "skjuta" ner massor av gubbar som dyker upp på stillbilden på skärmen, du skjuter genom att dutta med fingret på dom ![]() Black Mamba Racer - Det roligaste racing spelet på iPhonen enligt mig. Du har en liten bil som du kör med genom att klicka på skärmen. Den driftar något enormt och det är riktigt roliga banor också! World 9 - Detta är inte ett spel utan detta är en applikation som låter dig få vara Super Mario Klicka på START, lägg iPhonen i din ficka och börja sedan hoppa, och VIPPS så är du super mario! Det låter alltså som att Mario hoppar *BOOOING* *BOIIIING* ... Riktigt roligt på stan! |
|
|
|
|
|
#427 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2009
![]() |
De spelen jag tycker är roligast för tillfället är Peggle och Paper Toss! Peggle är svårt att förklara vad det går ut på men är ett sikta-och-skjut-på-bollar-spel... Paper Toss går ut på att "snärta" en papeprsboll i en papperskorg, måste beräkna med vinden oxå.
|
|
|
|
|
|
#429 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Har försökt att söka så mycket jag kan men hittar inte.
Är det någon som vet vilket app (eller så) som gör att man kan flytta runt ikoner hur man vill? Dvs att dom inte ska hamna i ordning efter den sista ikonen på deskop. T.ex så man kan ha en tom sida, med typ en ikon i höger hörn, och en i vänsterhörn bara. Tack för svar! |
|
|
|
|
|
#431 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Om ni vill ha procentuellt batteri&andra godsaker:
apt.iphone-storage.de I den sourcen så finns en tweak som heter asBattery, installera, reboota. Sen går ni in i inställningar > allmänt > användning och slår på toggeln. Kan även tipsa om Forwardmsgfix som finns i samma source. Den tar bort pop-upen som kommer när ni ringer ett samtal. En bra source för tweaks Finns en hel den ikonändrare också.
|
|
|
#432 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Gha, vet inte hur jag ska göra...
IM+ eller Beejive ... Den senare har tydligen stöd för PUSH och några säger att det fungerar galant, IM+ har en version på APPROVAL hos Äpplet men det är ett par veckor sedan och inget nytt har hänt... Ge mig tips & råd... 45kr eller 75kr?! :-/ |
|
|
|
|
|
#433 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#434 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#437 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
Är det såhär push funkar? att man får ett mail? isåfall är det ju kasst............. |
|
|
|
|
|
|
#439 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Ok, så den Push som IM+ Lite kör är inte "riktig"? I den riktiga ska det komma upp ett meddelande som ett sms och få en lite röd 1a i vänstra hörnet av appen (på hemskärmen) om man får ett nytt meddelande?
Senast redigerad av bozz den 2009-06-24 klockan 14:12. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 15:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 22:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 15:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 22:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 12:52 |