![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#462 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Efterlyser en alarmklocka som även körs när telefonen är släckt. Sen när alarmet sätts på, hoppar den till/spelar upp en spellista från ipoden. Hade vart kanon! Letat lite men tror inte jag hittat någon som gör detta. Finns det någon? Någon som kan rekomenderas?
Tackar på förhand! |
|
|
|
|
|
#463 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#464 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
liten fråga fick en ny 3g då min gamla missade många samtal...och innan när jag gick igenom bildmappen så kunde jag radera bilder direkt...nu får jag inte upp papperskorgen...finns det inte i 3,0?
|
|
|
|
|
|
#465 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
Citat:
Tror att om du syncar in bilder så kan du inte radera dem från telefonen |
|
|
|
|
|
|
#466 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
jaaa så måste det va för dom här var syncade...tänkte jag lägger upp lite bilder som jag sedan lägger som kontaktbilder....men då är det ju bara att synca bort dom från iphonen nästa gång. tack för hjälpen
skulle vatt bra om det fanns nåt program som man kunde lägga till bilder o info till kontaktlistan från datorn. och som inte kostade nåt ![]() upptäckte hur tråkigt det var utan jailbreak...så blir att jailbreaka idag....telefonen blir helt annan när man har tillgång till fler program än apples , lite segare blir den dock får jag för mig .man skulle bara haft några roliga serier att titta på sett alla scrubs o family guys osv ..som är dryg 25 min.....tips på korta serier eller roliga bra apps? sen en liten grej....ser i inställ-allmänt-om .. att min kapacitet är 6.8 gb...kan det stämma? har för mig det ska va drygt 7,5 gb Senast redigerad av r2d2 den 2009-07-31 klockan 20:10. |
|
|
|
|
|
#467 (permalink) |
|
Banned
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Sleep Cycle, hur coolt som helst väcker dig när du inte sover som djupast. Man placerar mellan sängen och bäddmadrassen med glaset nedåt och laddaren ska vara inkopplad. Man testar sedan att telefonen känner av när du vänder dig i sängen så placeringen är rätt. Funkat bra so far för mig.
Svenskt program och det var 7 spänn i intro pris. Har för mig att när man t. ex har REM sömn så är man paralyserad och kan inte vända på sig. Tror programmet utnyttjar den kunskapen för att analysera dina vändningar i sängen på natten. Kör min i flightmode då den ligger nära huvudet på natten. |
|
|
|
|
|
#468 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
Citat:
Går inte den inte sönder om du ligger på den? Känns väldigt vanskligt! |
|
|
|
|
|
|
#469 (permalink) | |
|
Banned
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
7 spänn är ju värt ett försök om man som jag avskyr att bli bryskt väckt av väckarklockan. Vore ju idealiskt om det gick att på något sätt synkronisera med en sån lampa som långsamt ökar belysningen så man kan vakna enklare. Ps. funkar inte om du har sån minnesskummadrass typ tempur. Senast redigerad av jompao den 2009-08-03 klockan 14:27. |
|
|
|
|
|
|
#470 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
![]() Senast redigerad av Robert Smith den 2009-08-06 klockan 09:13. |
|
|
|
|
|
|
#472 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Har du använt ett amerikanskt kreditkort/gift certifikat? Det borde alltså räcka med att du skapar ett nytt konto med ett svenskt kreditkort. Hittade detta på iTunes forumet: In order to buy from any given country's iTunes Music Store you must be able to show some form of residency which would be either:
.......this is due to restrictions placed on Apple by the record companies and other rights holders (who are often completely different from country to country and so all require their own individual negotiations and contracts), not by Apple's choice. And this also applies to all the legal download stores that carry major-label content, not just the iTMS. Skulle tippa att man infört detta för att man inte vill att alla ska kunna (köpa) ladda ner tv-serier/filmer hur som helst |
|
|
|
|
|
|
#474 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
Måste tipsa om Bargainbin.
Du väljer ut alla apps som du vill ha, men kanske tycker är lite för dyra. När/om sedan utvecklarna väljer att ha en rea på den får du veta det! Idag kom även en uppdatering som gör att du får ett Push-meddelande, så du behöver inte ens gå in i appen för att hålla koll! Gratis dessutom ![]() |
|
|
|
|
|
#475 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Den här kommer jag att nytta av AlibiSMS... Senast redigerad av Robert Smith den 2009-08-06 klockan 13:12. |
|
|
|
|
|
|
#476 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#477 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Citat:
(sorry för dubbel post)
|
|
|
|
#478 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Måste tipsa om programmet Paper Toss, finns i appstore, gratis. Du ska helt enkelt kasta pappersbollar i en papperkorg, men en fläkt gör det svårare. Sjukt beroende framkallande!
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 15:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 22:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 15:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 22:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 12:52 |