![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#484 (permalink) |
|
Banned
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Borde inte vara mycket strålning med tlefondelen, wifi och bt avstängt, men luren och skärmen är igång hela natten, hoppas på någon sortsuppdatering där de kan stänga av skärmen, eller i alla fall bara starta upp själva programmet nån timme innan inställd alarmtid.
|
|
|
|
|
|
#485 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Om du jailbreakat, så laddar du ned SBSettings, sen drar med fingret längs statusbaren> more> sen typ procent battery lr liknande
|
|
|
#486 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
Har nu ett annat problem, vet inte om det är rätt tråd, men ger det ett försök... Min iPhone SLUKAR batteri nu sen några dagar tillbaka. Stack hemifrån med nästan fulladdat batteri kl 14.00. När jag kommer hem (18.00) är batteriet på 14%... Får panik, hjälp mig! (och nej, jag har inte suttit och spelat spel hela tiden eller lyssnat på musik eller något, utan ringt ett samtal och skickat 7-8 sms) |
|
|
|
|
|
|
#487 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#489 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#490 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Ja det gör jag... Har tagit bort lite grejer från winterboard nu också i hopp om att den inte ska sluka så mkt, tex teman jag inte använder, procentmätaren (den började sluka när jag börjat få rätt på det, så blev lite misstänksam)
Mycket konstigt att den slukar som den gör... |
|
|
|
|
|
#492 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Callep och Kurtson, det är nog nåt med vädret.. Troligtvis pga växthuseffekten!
Kurtson, testa starta om telefonen. Jag tycker det verkar som att min drar mindre batteri ifall jag har den avstängd på natten eller startar om den då och då (kan vara inbillning) Calep, var det dålig täckning där du var den där dagen då ditt batteri gick från fullt till 14% på några timmar? Om man har dålig täckning/ingen ligger den o söker efter nät hela tiden. Stäng då av 3g tex. Jag kör nuförtiden knappt aldrig med 3g, sparar typ 20-30%/dag på det ( )! Går lite segar att surfa (1sek längre o ladda en sida...) men menOT igen: om någon gillar Airportmania, testa Chocolate shop frenzy! Samma stuk men lite annat. Senast redigerad av bozz den 2009-08-14 klockan 08:46. |
|
|
|
|
|
#493 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Har precis låst upp luren, och därför bytt simkort till det gamla och där har jag inte aktiverat surf än... Så det kan inte vara det som spökar. Mycket mysko måste jag säga. |
|
|
|
|
|
|
#495 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Boys Don't Cry iPhone: vit 3GS 32GB Operatör/Abonnemang: 3Pott399 | Tillval: 3Mobil Surf Turbo (No limits) + 3SMS100 (Ringpott 200kr) Firmware: 3.0.1 (Jailbreaked) Baseband: 04:26:08 Dator: M$ Vista Business sp1 | DELL laptop | WD USB HDD 1TB Övrigt: iPod 30GB | Archos AV500 60GB | MediaMonkey (The Music Organizer for Serious Collectors) |
|
|
|
|
|
|
#496 (permalink) | ||
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Citat:
Såfort jag för det så har jag ingen sändning, provade att switcha på edgen i SBSettings men den reagerade inte, måste alltså ha på 3g:n hela tiden och batterierna rinner som piss i pölen ![]()
|
|
|
|
|
#497 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Citat:
Kan det vara så att tre inte har gsm, endast 3g nät. Så om du stänger av 3gn så har du ingen nät. Eller har jag fel? |
|
|
|
|
|
|
#498 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
Håller till topic nu
![]() vill tipsa om LetMeKnow. Är en liten app där du får pushmeddelanden från Bla twitter, Youtube, aktier, väder och RSS (!). Dock är det inte vanlig push, den funkar lite som vanliga mailappen. Appen kollar ca var 15 min (tycker dock att det verkar som det är lite oftare) och har något nytt hänt skickas ett pushmeddelande! Det kanske inte är något för den som vill ha infon DIREKT, men duger åt RSS mm tycker jag ![]() |
|
|
|
|
|
#499 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Hej
Har fortfarande problem med mitt batteri. Min iPhone ligger och laddar under natten. Sticker till skolan med fullt batteri. Skickar några sms i, och sen när jag kommer hem så är batteriet nere vid 20%. När jag vaknade nu imorse stötte jag på nåt konstigt. Min iPhone har laddats under natten, men när jag vaknar är batteriet nere på så låg nivå att det visar rött... Även fast den har laddats under natten. Mycket mysko! Någon som vet vad som kan va problemet? tack på förhand |
|
|
|
|
|
#500 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 15:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 22:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 15:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 22:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 12:52 |