![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#561 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
http://www.iphoneinfo.se/forum/allt-...air-video.html |
|
|
|
|
|
|
#569 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
Citat:
Transfer iPod to iTunes, Copy iPod and iPhone music to PC or Mac, iPod rip - till PC nån av dom som kan funka? |
|
|
|
|
|
|
#570 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Tack. Synd man inte har en mac till hands. För länken till mac-programmet så innehöll det export av samtalslistor, men för pc-programmet så såg jag inte att det innehöll något om samtalslistor . |
|
|
|
|
|
|
#573 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
En liten fråga: Är det lönt att byta upp sig från eBuddy till Beejive? Den enda stora skillnaden jag hittar är att push fungerar ett dygn med Beejive (1h med eBuddy)..
Jag är ingen storanvändare av eBuddy, men är det värt det? Beejive är just nu prissänkt 99kr->49kr. Vad tycker ni? |
|
|
|
|
|
#574 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Sitter du på msn 24h? Personligen skulle jag klara av 1h med push då jag själv inte sitter inne sålänge på msn å liknande på telefonen. |
|
|
|
|
|
|
#575 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
Citat:
Vad tycker ni som bytt? En fråga till : Vilken fotbollspushapp har ni (vilken fungerar bäst)? Jag kör med Sportacular nu, men då får man bara push till PL, vill ju ha till Laliga och SerieA med. Finns ju några att välja mellan. |
|
|
|
|
|
|
#578 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Tack, vet du om det finns något program som funkar som iProtect fast "lagligt" från iTunes? Dvs att man kan låsa vissa program som sms eller mail och då måste trycka in en kod när man ska in i programmet.
|
|
|
#580 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Antar att du menar 1password?
![]() "1Password will securely store your important information and can automatically log you into websites with a single tap. There's no need to remember the username, password, or even the website address. With the ability to save and sync text notes, credit card numbers, and other sensitive information, everyone from Macworld to Apple itself loves 1Password" Somsagt, det är ett program som kommer ihåg lösenord m.m från siter som Ebay, paypal m.fl. så du slipper det, även en massa andra finurligheter finns inuti appen.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 15:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 22:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 15:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 22:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 12:52 |