![]() |
|
|
#642 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
Tycker vi tipsar varandra för dåligt om tex cydia program. Vill höra alla användares 5 i topp lista
mina är: five rows sic icon dock sbsettings tap to unlock xxxxxxxxxx (inget moralprat tack. En av de bästa programmen bara o erkänna) Detta är ingen moral prat, det är en varning. §8 Piratkopiering Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material. All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden. Varning tilldelad /Mod Senast redigerad av Ponyboy den 2010-02-04 klockan 02:09. |
|
|
|
|
|
#643 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
Gött att jag inte fick rött kort med en gång. Vilken av reglerna bröt jag mot? Skrev aldrig att jag innehar piratkopierat material...
Men visst. Min femte får väl bli CyDialer istället. Är inte gratis men väl värd en dollar då man snabbt kan ringa någon av sina favoriter från Lock! Tjöööp |
|
|
|
|
|
#644 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
Jag söker roliga spel som fler än en person kan spela på en iPhone...
Ett exempel är DrawRace som har varit väldigt populärt på rasterna i skolan! ![]() Vet ni fler spel som man kan spela fler på en iphone så tipsa mig gärna om det tack! Till er som inte har DrawRace, kolla in det! Superkul spel! |
|
|
|
|
|
#645 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: May 2008
|
Citat:
Let's Golf (om ni har två iphones+wifi: MiniSquadron!)
|
|
|
|
#646 (permalink) |
|
Administrator
Reg.datum: Aug 2009
|
En av de två saker jag retat mig mest på i Safari är bristen på en sökfunktion och att det är segt att scrolla till botten av en websida. Nu är iaf det andra problemet löst - ladda ned Quick Scroll från Cydia och du kan scrolla till botten av en sida genom t.ex. ett "trippelknack" på skärmen
|
|
|
|
|
|
#647 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
Citat:
Hittade det nu, QuickScroll satt ihop. Senast redigerad av saigeo den 2010-02-05 klockan 02:32. |
|
|
|
|
|
|
#648 (permalink) |
|
Medlem
|
Tjena grabbar nån som kan rekommendera en bra kamera och video app, vill ha en som är snabb och tar bra bilder och video?
Finns ju så många att välja på i AppStore att man blir förvillad. Så fram med era bästa tips. Senast redigerad av saigeo den 2010-02-06 klockan 14:05. |
|
|
|
|
|
#653 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2008
|
Finns nu faktisk flera applikationer i Appstore som man kan filma med. Har man inte jailbreakad så kan man använda sig av dem, annars så är cycorder den bästa och finns i Cydia.
Record Video On iPhone 2G/3G - iCamcorder with 15+FPS, Zoom and more Effects! for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store Video Camera (for iPhone 2G and 3G) for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store Camcorder (for iPhone 3G and 2G) for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
|
|
|
#654 (permalink) |
|
Administrator
|
Jag har testat ett par, även betal-apps, men i ärlighetens namn innehåller de alla features ingen riktigt behöver/kan använda och som grädde på moset så är de betydligt segare än den inbyggda kamera-appen. Håll dig till den inbyggda!
|
|
|
|
|
|
#656 (permalink) | |
|
Administrator
|
Citat:
Rotation Inhibitor Backgrounder BiteSMS LockInfo Safari Download Manager Cydget etc... |
|
|
|
|
|
|
#657 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2010
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#658 (permalink) | |
|
Administrator
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#659 (permalink) | |
|
Medlem
|
Citat:
t.ex Rotation Inhibitor, Safari Download Manager och Cydget? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#660 (permalink) | |
|
Administrator
|
Citat:
SDM gör att du kan ladda ned alla möjliga filer via Cydia. Zip, rar, mpeg m.fl. Cydget är en typ av lockscreen, precis som LockInfo och IntelliScreen |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 3 (0 medlemmar och 3 gäster) | |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|