![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#662 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Hej på er, jag skulle vilja tipsa om en blogg som heter iPhone Pyssel. (iPB)
Bloggen uppdateras flera gånger daglingen med nyheter kring program till iphonen. Både program från Appstore men också fån Cydia. Länk till sidan: iPB Ni får gärna komma med förslag på sådant som kan bli bättre ![]()
|
|
|
|
#663 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
SBSchedule
Äntligen! 3$ för 49.2kb men det var det värt. Den enda lilla nackdelen är att inställningarna ligger under en egen ikon på springboard och inte under Iphone-inställningarna. ![]() ![]() ![]() ![]() av fem glada gubbar |
|
|
|
|
|
#667 (permalink) | |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
D3nna du skulle inte ångra ett köp av Lockinfo.
|
|
|
|
#670 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Tror de rättades 2009 också så det var tids nog nu ;=). Dock vare fint att Freaky orkat läsa så pass mycket!
|
|
|
#671 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Oct 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#674 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
För en tid sedan så såg jag en app på Youtube där man kan göra coola grejjer med vatten och eld, bygga väggar och tak och bränna upp eller fylla med vatten och såna grejjer. Minns fan inte vad den heter. Någon som känner igen sig?
|
|
|
|
|
|
#676 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Citat:
hittade massa i cydia nu, fattar inte varför de inte dök upp för en halvtimma sedan Senast redigerad av Kurtson den 2010-02-18 klockan 21:41. |
|
|
|
|
|
|
#677 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Hum, har nu testat lock info lite mer.
om vi bortser att jag verkar ha ytterligare ett program som visar mängden mail på lockskärmen så är det ju skitkul. men jag skulle vilja hitta en app som använder calengoo som kalender istället för standard, för då får jag jag ju inte upp alla fina statusar för vad jobb/barn/fru ska göra, som jag ser annars om jag öppnar programmet.... någon som sett ett sådant tillägg? |
|
|
|
|
|
#678 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Den kommande appen InfiBoard ser riktigt intressant ut, ponera att ngn även skapar en tweak som tiltar ikonerna 90 grader, ja då har vi en SpringBoard i äkta landscape mode!
YouTube - New tweak from chpwn: Infiniboard (vertical scrolling icons)! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 15:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 22:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 15:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 22:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 12:52 |