![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#701 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Iwipecache raderar icon cache foldern, smidigt när du leker med temat eller byter tema. Raderar du inte icon cachen är risken stor att ikonerna inte byter utseende när du byter tema/ikoner
|
|
|
|
|
|
#702 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Hej på er, tänkte bjuda på ett litet tips:
Igår satt jag och försökte synka båda mina datorer med min iPhone, det tog ett tag men till sist lyckades jag fixa det. Så jag skrev ihop en liten guide hur man gör: Synca din iPhone med flera datorer (Guide) | Tänkte jag skulle dela med mig , om detta redan ha tagits upp här får en admin gärna ta bort detta inlägget ![]()
|
|
|
|
#703 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Någon som testat brother of wars 2? har hört gött om denna
jag tycker själv att köp av applikationer är helt onödigt såvida de inte överstiger kostnaden på 10 kr , skulle vara bra om apple gjordeen year subscribment på typ 200kr/år för att kunna ladda ner alla apps gratis , just a thought |
|
|
|
|
|
#704 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
CaniHazRecover
![]() Ett nytt program som ska hjälpa dem som fastnat i bootlogon. Programmet återtsäller filerna som din iphone behöver för att starta korrekt utan att du förlorar nån data. Programmet är för Mac och är fortfarande i beta stadiet, funkar just nu endast med 2G/3G/iPod Touch/iPod Touch 2G(inte MC modellen). Källa FSM
|
|
|
#706 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
![]() |
FileApp Pro är gratis under en tid. Fungerar som 'iFile' på JBade telefoner
|
|
|
|
|
|
#707 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
![]() |
Citat:
Roll Swap for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store FEATURES: ☑ Can swap the Camera Roll of your iPhone ☑ Can swap the Saved Photos roll of your iPod ☑ Supports up to four private photo rolls ☑ Provides an application privacy lock ☑ Incredible swapping speed: Swap hundreds of images within a few seconds ☑ Very easy SpringBoard-alike user interface Roll Swap can swap... ☑ Photos taken with the iPhone camera ☑ Videos taken on the iPhone 3GS ☑ Web images saved with Safari or Mail ☑ Screenshots from your iPhone or iPod Använde SwapCameraRoll i cydia förut och den funkade väldigt bra. Applikation fixar en gömd bildmapp i din iphone som du kan växla mellan med en knapptryck.
|
|
|
|
#708 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Citat:
känns som det inte skulle gå med tanke på att många apps kostar typ 800-900 kr att köpa |
|
|
|
|
|
|
#709 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#711 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
![]() |
Det går inte att använda en iPhone som en våg och det finns inga applikationer för det. Det finns däremot applikationer som kan lura dig och dina vänner att tro du väger ditt guld med din iPhone.
|
|
|
#717 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Vet ej om det finns någon gratis.
Är det någon som har tips på någon liten app eller toggle som gör så att man får en "home-knapp" på skärmen och som alltid ligger överst? har sökt lite men hittar ingen som verkar funka idag.
|
|
|
#719 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 15:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 22:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 15:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 22:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 12:52 |