![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#741 (permalink) |
|
Banned
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
men varför säger tehfiskk det då kolla lite högre upp vad han skrev
tehfiskk Medlem Reg.datum: Aug 2009 Ort: hbg Inlägg: 92 Citat: Ursprungligen postat av bozz Visa inlägg Football manager 2010 släpptes idag! Ska hämtas hem så fort jag får tag på ett wifi. tehfiskk säger: 3g unrestrictor Senast redigerad av KingMartin92 den 2010-04-13 klockan 14:44. Anledning: mer att skriva |
|
|
|
|
|
#742 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#744 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
Är det någon som ett konkret tips på en "scrobbler" till Last.fm som kan integrera med iPhones iPod?!
EDIT: Hittade själv ett program i bigboss-repon som heter "scrobbl". Funkar utmärkt, ifall det finns nån mer som är intresserad ![]()
iPhone 4 16GB Färg Svart Firmware 4.3.1 Jailbreak: Redsn0w TELENOR Senast redigerad av Göbbe den 2010-04-15 klockan 11:31. |
|
|
|
|
|
#750 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2009
![]() |
Om du var ironisk där så skriver du det på ett konstigt sätt. Dessutom var det helt off-topic som den här diskussionen du har dragit igång.
Brukar ni inte vara hårda med sådant? OT: Någon som fixade hem Lonley Planet's stadskartor gratis igår? Jag själv passade på och fixade Stockholm, mycket bra grejer! |
|
|
|
|
|
#752 (permalink) | |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Citat:
Jag tankade ned alla som fanns gratis. Lite besviken.. Det är svårt att trycka på de små nålarna för att få fram infon.. Sen är appen riktigt rörig tycker jag.
|
|
|
|
#753 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Ett litet tips för de som har behov att ringa "hemliga" samtal.
![]() Som alla vet så kan man inte radera enskilda samtal i en ojailbreakad iPhone. Så om man vill ringa utan att det sparas i samtalshistoriken så kan man gå till Inställningar/Allmänt/Datum_och_tid och stänga av "Ställ in automatisk". Då kan man dra tillbaka datumet några månader, sen kan man ringa utan att det dyker upp i samtalshistoriken. Förutsättningarna är att det ska finnas flera samtal i historiken. Dina nya samtal hamnar längst ner i listan, finns det mer än 100 samtal i din historik så sparas inte de nya alls. Ps. glöm inte att ändra tillbaks datumet när ni är färdiga.
|
|
|
#754 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Är du lika missnöjd med Opera som jag sa att du skulle vara? Titta på Atomic Brower för 7:-
Atomic Web Browser for iPhone, iPod touch and iPad on the iTunes App Store - Ingen reload när du växlar tabs - En busslast med olika inställningar - Inbyggd Ad-Blocker med i princip samma flexibilitet som FF's settings! - Definiera egen defaultsida - sök på websidor - fullscreen mode - Inbyggd User Agent faker (FF, IE, Safari, wap etc etc) - importera bokmärken - utökad multitouch (typ Activator) - Lock rotation - den sparar dina tabs. Safari ligger förvisso jämt i bakgrunden men detta tar en sjuhelsikes massa minne när du inte använder Safari - åsså är den kvick... Edit: - view source - spara websidor - öppna i Safari - dela websida direkt via twitter, Facebook eller email - teman - private mode Seriöst, testa denna |
|
|
|
|
|
#760 (permalink) |
|
Banned
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Heej. jag är en sån där som glömmer lätt så jag vill kunna göra en anteckning som syns på skärmen så jag inte glömmer av, Hur gör man de?
och en sak till. varför går det inte att visa upp animation bilder .gif?? Bilden blir bara helt still fast den ska röra på sig?? Senast redigerad av HabboHotel den 2010-05-05 klockan 13:17. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 15:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 22:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 15:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 22:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 12:52 |