![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#61 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2008
![]() |
Angående att synka med fler datorer. Jag har inte kollat fakta men jag tror inte att det går. Själva idén med att synka är ju att alla program/musik mm år exakt samma på telefonen och dator, om man gör det med fler än en dator bor ju detta inte fallet.
Synkar man med dator 1 först får man ju den datorns musik mm. När man sen gör det med dator 2 är ju telefonen nu inte längre synkad med dator 1 utan med dator 2. Kanske inte så bra förklarat men ni kanske förstår ändå ![]() |
|
|
|
|
|
#62 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#63 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2008
![]() |
Nja inte dåligt, mer omöjligt
![]() Men spellistor och liknande kan du importera från olika datorer, bara välja så att du hanterar spår manuellt sen är det bara att dra över som vanligt, funkar för mig iallefall |
|
|
|
|
|
#64 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Citat:
Alltså om man kan ta spelningslistor från 2 datorer är det ju inget problem med "synka mellan fler datorer" snacket. Då kan man ju ta musik från 2 datorer? Och problemet är ju att det inte går. Måste ju jailbreaka för det. |
|
|
|
|
|
|
#66 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
För er som vill ha AquaForest Gratis, så har jag ett tips som kanske fungerar!
Har inte testat detta själv(får min iphone snart).. 1. Ladda ner programmet här(ipa format): Aqua Forest 2. Öppna med iTunes 3. Synka med telefonen.. Klart! Hoppas detta skall fungera! Senast redigerad av K-mountain den 2008-08-31 klockan 21:35. |
|
|
|
|
|
#67 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Tyvärr går det inte så lätt, mig veterligen.
ITunes vet vilka program du har köpt, och installerar/syncar bara de program som du köpt via iTunes. Vill du installera pirat ipa program måste du Jailbreaka din telefon. Har jag inte rätt? |
|
|
|
|
|
#68 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
Hoppas att du inte har rätt :p |
|
|
|
|
|
|
#69 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Jag upptäckte en liten grej här om dagen.
När man bläddrar bland kontakter eller låtar, istället för att dra fingret längs bokstavsraden till höger, tryck bara med ett finger där och håll inne, dra sedan ut fingret över kontakterna/låtarna och du kan scrolla igenom dem där. Det känns enklare att hitta rätt på detta sättet. // Jeep
|
|
|
#70 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
¤ Slå på mellanslag 2 gånger när du skriver sms, och få en punkt och mellanslag automatiskt
![]() ¤ Ta "screen shoot" med iphone, tryck på sleep/wake och home knapen sammtidigt(skärmen blinkar till). Sen ligger bilden under kamera bilder(tror jag det var)... hahaaa ![]() |
|
|
|
|
|
#74 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
då måste jag bli medlem i itunes store o skriva in mitt kontonr o grejjer vilket är krångligt då jag inte har visa eller mastercard eller vad man nu behöver, då måste jag ta mammas och de vill jag ej. eller går de bli medlem utan att signa konto nr? smidigast vore med någon source te cydia.
|
|
|
|
|
|
#75 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Citat:
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
|
#77 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Palringo är för övrigt gratis så det ska inte vara några problem att dra ner det
![]()
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#78 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
har föröskt bli medlem utan o skriva kontonr o grejjer men de går ej. och de går inte heller dra ner gratisprogram utan o vara reggad
någon som vet hur man kan göra för o regga utan o signa konto nr eller har någon bra source? |
|
|
|
|
|
#79 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
Tryck på click here for code. Gå in på iTunes, regga dej o välj att göra det med en redeem code. Använd då den du just fick.. Sen ber den dej kanske om kontonummer efter det, men hoppa bara över det med att välja payment method: none. Fyll i resten av uppgifterna. Sen är du registrerad! 1.itunes1.jpg2.itunes2.jpg3.itunes3.jpg Hoppas detta hjälpte, behöver du hjälp så PM;A mig eller nått ![]() Senast redigerad av K-mountain den 2008-09-07 klockan 21:45. |
|
|
|
|
|
|
#80 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
ahh tack så mycke, de funka perfa!
Edit: har instalerat palringo och labyrunth, men inga av programen fungerar, de startar upp i 2 sec sen stänger de av sig. varför? ![]() Senast redigerad av willie_ den 2008-09-07 klockan 22:05. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 15:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 22:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 15:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 22:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 12:52 |