![]() |
|
|
#81 (permalink) | |
|
Medlem
|
Citat:
Samma sak händer för en kompis till mig, men det fixar sig efter en omstart av telefonen eller bara vänta ett tag.... Men jag tror att det hände för honom PGA att telefonen jobbade(uppdateringar eller nått)... |
|
|
|
|
|
|
#83 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#84 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
så var de för mig med wariorman men kontot skapades endå, det enda är att du ej får låtarna.
för er som fått samma problem som mig, app store programmen bara dör, synca iphonen till datorn, tryck på "affär" kolumnen i överkanten på itunes sen auktorisera dator, skiv in app id och lösen sen okej. för mig kom de upp att datorn redan var auktisrerad men iaf jag tog sedan ur iphonen o syncade den igen, efter det funkade programmen ![]() Senast redigerad av willie_ den 2008-09-08 klockan 11:33. |
|
|
|
|
|
#85 (permalink) | |
|
Administratör
Reg.datum: Feb 2008
|
Citat:
2. Tryck på Affär-kolumnen i överkanten på iTunes och sedan på "Auktorisera dator". 3. Mata in App-id samt ditt lösenord och sedan OK. 4. Klart! ![]() Förtydligade lite. Den metoden fungera riktigt bra om man har AppStore-program som kraschar efter 1-2 sek. |
|
|
|
|
|
|
#86 (permalink) |
|
Medlem
|
Precis, den säger i stort sett bara att du inte kan ladda ner dom 39 gratis låtarna.. Är det någon som vet hur man stänger av "snabbskriften" på telefonen? Lite jobbigt när man skall skriva sms snabbt och telefonen automatiskt väljer väldigt konstiga ord... Orkar ju inte trycka på det lilla krysset varje gång ett förslag poppar upp(som även kan ta tid)... |
|
|
|
|
|
#88 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
Citat:
De som tar plats är film och musik. Jag har en 8gb idag och klarar mig bra, men de hade ju vart roligare med 16gb så man slipper bekymra sig om sånt ![]() |
|
|
|
|
|
|
#92 (permalink) |
|
Administratör
Reg.datum: Feb 2008
|
Checka detta. Man kan ta sin puls, så jävla coolt! Kommer snart upp i App Store:
iClarified - Apple News - iPhone Heart Monitor Application |
|
|
|
|
|
#93 (permalink) |
|
Supermoderator
|
Ett litet tips för er som vill lyssna på Sveriges Radios kanaler i din iPhone.
Fstream är ett litet program i appstore (gratis) som kan hantera webradio i wma-format. För att få in din kanal så öppna Fstream och gå in i Favorites, tryck på edit och add webradio. Skriv in önskad kanal: mms://wm-live.sr.se/SR-P1-High mms://wm-live.sr.se/SR-P2-High mms://wm-live.sr.se/SR-P3-High mms://wm-live.sr.se/SR-P2Alltidmusik-High mms://wm-live.sr.se/SR-DinGata-High mms://wm-live.sr.se/SR-P3Rockster-High mms://wm-live.sr.se/SR-P3Star-High mms://wm-live.sr.se/SR-P3Street-High mms://wm-live.sr.se/SR-P3Svea-High mms://wm-live.sr.se/SR-Metropol-High mms://wm-live.sr.se/SR-Radiosporten-High <-----P4 Senast redigerad av snook den 2008-09-24 klockan 23:13. |
|
|
|
|
|
#94 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
yes! då skall ja leta reda på Bandit ;-)
|
|
|
|
#96 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: May 2008
|
Mocha VNC Lite
Detta verkar vara en riktigt användbar app. Men HUR funkar den? Någon som kan förklara? Vad ska man göra på datorn?
|
|
|
#97 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
Citat:
Kör du mac räcker det med att gå in i "Systeminställningar" -> Utdelningar (sharing på engelska) -> Bocka i Screeen Sharing och ställ in ett lösenord (rekommenderat!) samt tala om vilken användare som skall få köra vnc) sedan är det bara att rocka på! |
|
|
|
|
|
|
#98 (permalink) | |
|
Medlem
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
#99 (permalink) |
|
Medlem
|
FStream funkar toppen med SR:s kanaler. Tyvärr så slutar strömmen så snart skärmen slås av vilket egentligen gör applikationen oanvändbar för min del.
Hoppas på en uppdatering riktigt snart!
|
|
|
#100 (permalink) | |
|
Medlem
|
Citat:
![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 3 (0 medlemmar och 3 gäster) | |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|