![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#121 (permalink) |
|
Banned
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Se till att du i inställningar tillåter 3G om du kör det, samt att programmet automatsikt lägger till bitrate etc.
Köri igång Safari så dataanslutningen är aktiv och starta Fstream, funkar det inte nu så har du skrivit in adressen fel. Du kan testa adressen i typ explorer så ska Mediaspelaren hosta igång och splea strömmen om det är korrekt. |
|
|
|
|
|
#122 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#124 (permalink) | ||
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
Citat:
nån som vet vad jag kan göra?jag har testat att JB om den men det blev ingen skillnad:S jag har även installerat cydia community sources och visst fick jag lite mer men det är mest olika bakrunder till winterboard:S |
||
|
|
|
|
|
#125 (permalink) |
|
Banned
![]() |
Har inte testat så mycket, men ett program för strömmande media måste ju vara ettrigt som fan och hela tiden försöka få fart på data-anslutningen själv, annars funkar det inte bra när man rör sig mellan olika platser och inte bara sitter på ett ställe. |
|
|
|
|
|
#128 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
![]() tack |
|
|
|
|
|
|
#129 (permalink) |
|
Banned
![]() |
Air Sharing
Air Sharing lyckades jag ladda hem medan det var gratis, men det är riktigt bra tycker jag. Det fungerar som så att du kan använda din iphone som typ ett usb-minne och dra över filer till och från, fast du behöver inte koppla den då det går via wifi.
Supersmidigt kopierar t. ex över säkerhetskopior från ekonomisystemet på jobbet. |
|
|
|
|
|
#130 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Jag vet inte riktigt om det här är rätt tråd för denna fråga, men jag vet inte annars vart jag ska lägga den. så jag gör det här
![]() Ganska simpel fråga bara jag som är så korkad och inte förstår hur man gör ![]() Jag ska lägga in alla mina kontakter i outlook från min iPhone, när jag säger att iTunes ska synca med telefonen då letar den efter kontakter i outlook. Och jag vill jag lägga över kontakter till outlook. inte från outlook. Är det någon som vet hur jag ska göra? tacksam för svar ![]() P.S Problemet löst! vet dock inte hur jag gjorde men nu ligger alla i outlook! ![]() Senast redigerad av hampfred den 2008-10-15 klockan 22:40. |
|
|
|
|
|
#132 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
![]() Kan rekomemndera programmet TouchType i AppStore som låter dig att skriva mail i landsskapsläget i iPhone. Vilket gör att att tangentbordet blir större och lättare att träffa på. Det går betydligt snabbare att skriva mail nu och det är perfekt för dom som skriver mail ofta. Kostar 7 kr i AppStore. Sen kan man ju fråga sig varför Apple inte har lagt in det här från början.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#133 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#134 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#135 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Tjenare! Undrar om det finns något sätt att föra över spellistor och musiken som man har på ipoded till iphonen, för det e grymt jobbigt att leta upp musiken man har på ipoden och sen leta upp den på itunes och sen lägga in den i iphonen.
PS. jag har Pc |
|
|
|
|
|
#136 (permalink) | |
|
Banned
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#139 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Det borde ju gå att kolla på telias hemsida...
|
|
|
#140 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Synka ihop iPoden med iTunes med någon ny spellista. Så har du alla låtar från iPoden i den spellistan. Sedan synkar du iPhonen med iTunes och väljer att synka den spellistan med musik. Borde gå.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 15:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 22:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 15:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 22:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 12:52 |