![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#141 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Cams Ahoy
Cams Ahoy (App store) är det någon som testat denna app ?
Skall testa den när ja får lite bättre 3 G. Finns en hemsida med och för att komma dit klicka på länken Cams Ahoy! |
|
|
|
|
|
#142 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Citat:
![]()
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
|
#145 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2008
![]() |
sliders?
Jag har pwanat luren och installerat wintherboard,syndia och installer har bytt tema till bufu2 och undrar nu hur gör man för att byta sliders och batteri ikonen (den stora när man laddar det) jag anv DiskAid då jag inte har wifi
![]() Tacksam för hjälp tips // Forvirrad |
|
|
|
|
|
#146 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Kan rekomendera Parking Lot som finns i Appstore för 15 spänn. Du är en gul bil, och genom att flytta andra bilar ska du komma ut från parkeringsplatsen. Starkt beroende framkallande för mig iaf
![]()
|
|
|
#147 (permalink) |
|
Banned
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Kartornas detaljnivå i Sverige verkar suga fett om jämför i t. ex USA. Kollade in plattan (sergelstorg) och det såg ut som ett suddigt gytter bara. Får väl hoppas att det blir bättre med tiden. Testa att t. ex kolla in golden gate bridge, man ser ju enskilda bilar på bron etc. Cool att man kan ändra vyn genom att tilta luren (stöd för accelerometern).
|
|
|
|
|
|
#148 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
picresized_1225699299_photo.jpg Kostar gratis just nu i AppStore Blev visst symbolerna som visades istället för bokstäver på tangentbordet... Men de går givetvis att skriva med bokstäver oxå ![]() Senast redigerad av Supermus den 2008-11-02 klockan 22:17. |
|
|
|
|
|
|
#149 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
borde dom inte kunna fixa en app som easymail/touchtype fast som går att "länka" till sms och anteckningar också? vore gött!
eller att dom bara ordnar så det bara går att vända på den och skriva utan apps... |
|
|
|
|
|
#150 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Citat:
Sen kan jag säga att jag gjorde ett stenhårt test av Shazam nu i morse. Och jag är fruktansvärt imponerad. Den hitade i princip det mesta. Jag började rätt svårt med introlåten till den suveräna filmen Hell Ride. Och det klarade den galant, även om det soundtracket inte släppts än så fick jag se vilken orginalskiva det var osv. Mitch Ryder & The Detroit Wheels. Inget mainstream direkt. Sen Testade jag med Turbonegro - Death From Above (Norsk punk typ) Venom - Manitou (Britterna som skapade Black Metal) samt Vader - This is the war (Polsk back/death) och den hittade tammefan allihopa Så jag tänkte sätta den på et ordentlig test: Vintersorg - Vildmarken förtrollande Stämmor (klart alternativ musik, någo slags folk/black) En demolåt med Finntroll (troll som spelar nån slags skogsaktik extrem metal) och Behemoth - Sculpting the throne of Seth (Polsk black metal, men just detta intro låter som typ vilken östeuropeisk folklåt som helst) Och den plockade alla utom Demolåten. Den fixade heller inte någon låt med Joddla med Siv klart 5/5 |
|
|
|
|
|
|
#151 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Ja, Shazam är galet bra!
Kan känna igen låtar även när det är dåliga ljudförhållanden, blir lika imponerad varje gång.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#152 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Kom över iModem häromdagen och kan starkt rekommendera det.
Det fungerar som PdaNet (gör det möjligt att surfa på datorn via 3G-nätet i din iPhone) FAST nu fungerar det via USB och du behöver inte pilla med några speciella inställningar som ad-hoc/proxy etc. Bara plugga in via USB och köra igång - enkelt! ![]() Kräver en jailbreakad iPhone samt att det kostar en liten slant. iModem for iPhone — iSoft
|
|
|
|
|
#153 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#155 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Citat:
OM ja, så tar vi en sådan, som polisen sa! .. ![]()
|
|
|
|
#157 (permalink) |
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Kolla in Ocarina (direktlänk iTunes). Pris: 7 kr
Ocarina - Hemsida Ett program som visar varför iPhonen dominerar! Kul på festen och hemma, låt inspirationen flöda. Den fungerar som en flöjt, du blåser i mikrofonen och tar ton med fingrarna. På deras hemsida och forum finner man även "tabs" till olika låtar. Amazing var Grace sjukt enkelt att spela.
|
|
|
#159 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Med MakeItMine i Cydia.
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 15:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 22:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 15:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 22:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 12:52 |