![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#161 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Citat:
![]()
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
|
#162 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
*fniss*![]()
|
|
|
|
#164 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Det går bra att lägga in vanliga digitalkamerabilder från datorn också,fast man får iofs beskära och skala ner dom först.Ska testa att göra ett funktionsmakro i photoshop som grejar det nån gång.
|
|
|
|
|
|
#165 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Tjenna!
tänkte höra om det är någon som vet exat hur man gör med IPA spel och apps till iphone, alltså vart man ska lägga in dem om man ska ta bort någon mapp och ersätta osv? Tack på förhand! ![]() |
|
|
|
|
|
#166 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Citat:
![]() Har dock inte testat den själv
iPhone 3G 8GB iOS 4.2 - Pwned with redsn0w Telia Refill + Mobilsurf Ofta (+PdaNet )iPod Touch 4G 8GB iOS 4.1 - Pwned with Limera1n Tethered with PdaNet "So I prison break my phone, use Chlamydia to install un-John Hancock'd apps, then I somehow use a Surfboard to change the way my African Safari looks" - bytethese @ Macrumors |
|
|
|
|
|
|
#167 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Uppdaterade im+ idag och den kraschar hela tiden, så min fråga är om man kan nedgradera apps från appstore?
![]()
|
|
|
#169 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
I och med att det är ett instrument så har den ju grymt lång livslängd. 4/5
|
|
|
|
#170 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
hellu, tänkte höra om det är någon som kan lite bra spel sources till cydia?
och sen en annan grej, kostar iTunes konto kr i månaden? PS. visste inte vart jag skulle slänga in detta, så jag la det här.. |
|
|
|
|
|
#171 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
#172 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Håller på att testa detta program nu: HandBrake
Enligt MacWorld ska det vara jättebra: Så bygger du ditt eget filmbibliotek - MacWorld Som sagt, håller på att konverterar lite filmer nu. Får vi se om den är bättre än Magic Video Converter (vilket jag tycker är sådär).
|
|
|
#173 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
men fan. man måste ju klicka i konto nummer.. och farsan vägrar att ge ut det där kontot. hade ju iofs inte tänkt att köpa ett jota på sidan, vill bara ha palringo och lite andra små saker som är gratis PS. Om man återställer telefonen när man breakar luren och man har köpt saker från iTunes eller tankat dem gratis, finns dem kvar att hämta då så man inte behöver betala igen? eller måste man köpa skiten igen? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#174 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
När du har laddat ner ett program från app store så "kommer den ihåg" din app så att du inte behöver betala för den igen. Dock vet jag inte om man måste synka över appsen till datorn för att det ska bli så.
|
|
|
|
#175 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
du kan ju omöjligt bara gissat till dig rätt nummer ? |
|
|
|
|
|
|
#176 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Helvete, jag hittar ingen bra sida, iTunes säger bara "That payment card entered is not vaild in sweden"
fanfanfan. Vill ju ha ett iTunes konto.. ingen som känner till en schysst sida som fungerar? ![]() |
|
|
|
|
|
#178 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#179 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
![]() Men nu när jag tänker efter så skapade jag detta "account" när Coca Cola hade sin kampanj om att man skulle få en iTunes-låt för varje dricka. Och då när man har en gift card så kan man gå in i iTunes store och sedan på "redeem" och skriva in numret på ett giftcard och sen tar man "create a new account" och då finns alternativet "None"(iallafall när jag gjorde det, lovar dig inte detta då de kan ha uppdaterat). Så ditt hopp är ett gift-card verkar det som.
|
|
|
|
#180 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Och detta ledde till problem när jag skulle rippa några musikvideos som va typ bonusmaterial till en Live DVD. Men kvalitet och sånt jota, användarvänlighet är bra.
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 15:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 22:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 15:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 22:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 12:52 |