![]() |
|
|||||||
Köp din iPhone 4 redan idag hos Telia här:
Köp din iPhone 4 hos Telenor
Köp din iPhone 4 hos Tre:
Köp iPhone 4-tillbehör hos iPhonebutiken.se![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
faktiskt fel, det är tvärtom, wifi är mycket mer beprövat än 3g och således också blivit mer ström-effektivt. Jag kör på wifi och edge hemma (mycket pga min dåliga 3g täckning) och har ganska precis 1 heldag i batteri (vilket är 3ggr bättre än min touch cruise utan wifi påslaget)
Har man dessutom dålig 3g täckning så äter 3g batteri (man kan nästan se batteristapeln sjunka) 8och detsamma gäller om wifi:n måste söka efter nät 100ggr (exempelvis om man åker bil i någon större stad) men som sl99 efterfrågar: en app som stänger ner 3g/och eller wifi med ett knapptryck eller liknande vore kanon. Funderar på att lära mig koda för iphonen, men har iagsläget bara min mac mini (som är kopplad till tv:n) som jag har os x på. får se hur det blir i höst. Senast redigerad av CyberTron den 2008-07-17 klockan 12:10. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
En totalt onödig - med riktigt cool app är Shazam. öppnar du programmet och samtidigt spelar upp musik för telefonens mic från, stereon, radion etc. så identifierar programmet låten via internet, samtidigt som artistnamn samt låtnamn visas på displayen. Riktigt läckert.
![]() |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
|
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
|
Den som gillar Shazam bör slänga ett öga på Midomi också. Samma funktionalitet med inspelning och identifiering av musik, men man kan också sjunga eller nynna in själv. Även det fungerar helt okej!
TV.nu är jag inte fullt så imponerad av. Jag saknade några Canal+ och Viasatkanaler. Jag surfar in på dagenstv.com ett tag till istället. |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Administratör
Reg.datum: Feb 2008
|
Om man som jag alltid undrar vad det är för vecka så finns det en App som heter "Vecka" som bygger på vecka.nu
![]() "Vecka Lika briljant som enkelt, visar vilken vecka det är, varken mer eller mindre. Bra i det här landet som maniskt planerar allt efter veckor." och får man rätt på kontrollerna till Super Monkey Ball så är det skitskoj! |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
Citat:
och jo, shazam fungerar som se's trackid. oich det fungerar faktiskt riktigt bra dessutom!! |
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Administratör
Reg.datum: Feb 2008
|
Vi har skapat ett inlägg med trevliga apps man kan hitta i App Store.
Bra program i App Store #1 | iPhoneinfo.se |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips på bra Cydia/Installer Apps | free | Allt om iPhone | 128 | 2010-06-10 14:39 |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-16 21:10 |
| AKTA re för blocket! Tips | xslyyx | Köpa iPhone | 6 | 2010-01-19 14:39 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 21:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 11:52 |