![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2010
![]() |
Min Iphone 4 startar inte (helt död)
Ja, som rubiken lyder så är min ihpone 4 helt död. Det händer inget när jag försöker starta den. Jag har använt den hela dagen men sen när jag skulle ta upp den ur fickan var den helt död. Det går inte heller att ansluta den till laddare eller datan, aldeles svart.
Hjälp !? (Uppdaterade den för någon dag sedan till den senaste versionen, men tycker inte att det har någon betydelse för detta problem). Tacksam för svar ! |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2010
![]() |
Jag har samma problem som trådskaparen, min iphone4 är helt död ibland, startar upp med home+power knapparna men det börjar bli tråkigt att hålla på med detta. Det kan hända när som helst och ibland flera gånger om dagen men oftast när jag varit utomhus men jag tycker att lite kyla borde den klara, några minus och ligga i jackfickan!
Några förslag? |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Har ni båda en jailbreakad? Gör då om Proceduren kan blivit fel när ni la den i DFu läge och då håller den på så. Min gjorde de när jag misslyckades att få den i DFU läge första gången men gjorde om allt och har aldrig stängts av sen dess
![]()
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2011
![]() |
Jag upplever ett liknande problem. Min iphone4 vill inte starta, inte heller när jag trycker home+power knappen. När telefonen laddas via ett eluttag börjar äpplet på displayen lysa och efter en stund står det att jag skall ansluta till itunes. När jag kopplat in telefonen via datorn för att ansluta till itunes, händer ingenting med telefon - skärmen är lika svart som tidigare. Hjälp?
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| min iphone startar inte!!! | iggelito | Allt om iPhone | 2 | 2010-08-14 10:28 |
| Min Iphone 3gs är helt död! | Mayki777 | Allt om iPhone | 9 | 2010-06-10 23:00 |
| Min iPhone är helt död? | archen | Allt om iPhone | 24 | 2009-12-16 13:53 |
| Min iphone är helt död! | pafrskate | Allt om iPhone | 4 | 2009-11-28 22:07 |
| min iphone startar inte ? :o | Smukke | Allt om iPhone | 35 | 2009-11-17 16:40 |