![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#3 (permalink) | |
|
Administrator
Herre på täppan
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
Om du inte hittar så kan jag förklarar lite snabbt Nu är jag osäker på om filmerna som man laddar ner redan är konverterade, men jag har för mig det. Men när du laddar ner dom så hamnar dom på skrivbordet. Då öppnar du iTunes. Sen när iTunes är öppet så trycker du på fliken "Filmer" (Finns i menyn till vänster) Sen klickar du på filmen som du vill lägga in, och drar in till iTunes-rutan. Koppla in din iPhone till datorn via USB-Kabeln som man fick med när man köpte telefonen (Vit sladd) Sätt in ena delen av sladden i en USB-port på datorn, och den andra i din iPhone (Du kan inte misslyckas) Nu kommer en ny flik dyka upp på iTunes, kommer kanske heta iPhone, beror på vad du har döpt den till. Du klickar på fliken iPhone Sen i den stora rutan mitt i iTunes så finns det en flik som heter video, tryck på den. När du väl har lyckats göra det så ska du scrolla ner på listan (Om du inte vet vad scrolla är, så googla det) Då kommer du se att det står "Filmer", där väljer du Synk. Filmer (Ska vara ifylld) Och sen knappen synk. längst ner till höger. Vilken tur att du inte testade att googla frågan, då hade du juh fått svar på direkten! Annars kan man testa sig fram lite. Och med total återställning, menar du då att du vill ha en guide på hur man kopplar in iphonen till datorn, och trycker på återställ? Den är riktigt knepig! Men om du är snäll tills julafton så kanske du får kolla i manualen Senast redigerad av iAsh den 2008-07-20 klockan 00:09. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Banned
![]() |
Citat:
Tack gör jag så med ibeer programmen också så fast det står program? |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Banned
![]() |
tänkte fråga också om jag åker till telia och frågar efter manual till iphonen skulle jag kunna få en, jag fick inte med min iphone men vill ha helst svenska manual så telia har tror du dom kommer ge mig en?
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Bra genomgång av iAsh!
![]() Här finns en svensk guide om hur du återställer en iPhone: Guide: Ã…terställning av iPhone | iPhoneinfo.se Sök innan du frågar, din fråga kan mycket väl redan vara besvarad!
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Banned
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Banned
![]() |
Citat:
Det verkar finnas en enkel återställing och en fabriks återställing det därför jag undrade. Tack för din hjälp iallafall |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Kungen: Det gäller firmware 2.0
Här är en svensk guide för jailbreak/upplåsning: Guide - Lås upp din telefon till 1.1.4 och SwePhone med WinPwn - 99.se
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Banned
![]() |
Citat:
Vad menar dom med det här ALLTING SOM ÄR PÅ DIN TELEFON KAN/KOMMER FÖRSVINNA? är Jealbrinkningen med ziphone eller ilberty+? |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Citat:
Upplåsningen är med WinPWN i den guiden. Jag vill inte vara taskig, men har du problem med att läsa, eller? Det står klart och tydligt. LÄS först innan du frågar. Har du missat reglerna? iPhoneinfo.se - iPhoneforum i Sverige - Allmänna meddelanden i forum : Allt om iPhone
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Banned
![]() |
Citat:
ok är detta upplåsningen bra, haru testat den är den bra Efter du har svarat på min fråga LÅS TRÅDEN |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Citat:
*tråd låst*
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur lägger man in bilder i iPhone? | denniz123456 | Allt om iPhone | 8 | 2010-05-15 12:46 |
| Hur man lägger in spel som man laddat ner på nätet :) | Stefan | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2010-02-07 18:07 |
| Hur lägger man in nya teman? | Mr EmCom | Allt om iPhone | 3 | 2009-03-09 17:26 |
| Hur lägger man in ljudböcker [Behöver hjälp!] | Käraste | Allt om iPhone | 2 | 2009-01-01 19:45 |
| Hur lägger man in ljudbok? | paino | Allt om iPhone | 0 | 2008-07-21 20:51 |