![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
|
Mohahaha.
Kommenterar också bilderna... ![]() Hade spaningsövning och tog Iphonen med mig ut. Istället för spegel så fick det bli mobilen. ![]() Sen när vi var färdiga blev det ett spegelfoto. ![]() Första bilden jag någonsin tagit med Iphonen. Så nöjd jag är. ![]() En viss politiker fick en total makeover med bläckpennan. Minnesvärt. ![]() Skärpan och vinkeln blev urbra. Sen var man tvungen att åka till Lund med. Förlåt för höjden på mitt inlägg men bilder tar sån plats. Kan märkas att bilderna är skalade till 640x480(vice x versa) |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
mossarelli, är du ifrån nässjö?, tycker jag känner igen stationen.
btw, stjärnan som nån ritat i våran nuvarande ledare i pannan är inget negativt som tex korset som är upp och ner, utan ett tecken som ska skydda imot onda andar och vad som från de mörka sidan, som tex darthwader . så man är nödvändigtvis inte occult och diggar djävulen bara för man bär ett sånt tecken ![]() btw, bilderna är väl väldigt bra för att sitta på en telefon. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Nej men han fick en total makeover ändå. Snygga bilder allihop. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Ja, bilderna blir riktigt bra när det är bra ljus
![]() Ska inom kort lägga upp mina bästa bilder!
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Citat:
![]() Tycker bilderna blir liiite bättre med iPhone 3Gn. Kameralinsen är också lite större på iPhone 3G, kanske beror på det.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Hahahaha - jävlar!
![]()
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
saken är den att objektivet är skit, tar du bilder i för dåligt ljus eller ifall du skakar till med handen, så kan du lika gärna slänga den bilden direkt ![]() men jo, bilder i rätt ljus blir bra |
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Bra bild ![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| ALLA möjliga frågor kring utseende | m0js | Teman & Tema-frågor | 1038 | 2012-01-21 00:39 |
| Vintern nära! Här är lösningen för alla med iPhone! | H3NR11K | Tillbehör & reservdelar | 6 | 2009-11-29 00:34 |
| Hantera bilder tagna i iPhonen genom Windows | Mr EmCom | Allt om iPhone | 4 | 2009-06-20 19:05 |
| Upplåsning av iPhone 3G - Snart här | Falle | Allt om iPhone | 2 | 2008-12-17 00:23 |
| Bilder på er iPhone 3G här! | iPhoneinfo.se | Allt om iPhone | 9 | 2008-09-21 19:43 |