![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Tja
har ett jävligt jobbigt problem! När folk eller jag ringer till min/från min mobil så hör dem inte mig till 90% av samtalen, 10% så funkar det, men kan sluta funkar under samtalet jag har återställt mobilen flera gånger men inget funkar. skaffat ett nytt simkort men funkar inte! När jag ringer med Viber så funkar mikrofonen perfekt! fattar inte vad som är felet! någon som vet?! Finns det ingen App som man kan använda istället för "Telefon" kanske fel på appen "/ eller?!
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Btw varför funkar det inte om jag använder en headset då? ;(
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2011
![]() |
Hade samma problem. Lämnade in min hos Lan Master i Stockholm som inte hittade något fel (trots 2 undersökningar). Lämnade sedan in den (reklamerade) i en Telia-butik som skickade den till Apple. Efter 1 vecka fick jag svar att min telefon bytts ut - pengarna jag betalat Lan Master satte Telia-butiken in som "bonus" på mitt abonnemang.
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2010
![]() |
Hade nästan samma problem, fast mitt problem var att jag inte hörde vad personen jag ringde till sa.. :O grät en stund och hotade att slänga telefonen i vattnet eller i bergväggen, sen kom jag på en ide att stänga av den ett tag.. Sen vips så funkade den :S as konstigt ingen aning om vad som va felet :S men testa stäng av mobilen ett tag..
![]() |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Någon duktig på HTML som kan hjälpa mig? | nimren | Allt om iPhone | 3 | 2010-11-30 16:32 |
| Kan inte koppla upp mig med Wi-fi | szeredai | Allt om iPhone | 4 | 2010-08-12 15:21 |
| Snälla någon som kan hjälpa mig! restore till 3.1.3 | tontella | Allt om iPhone | 7 | 2010-08-02 09:58 |
| Ingen kan höra mig längre! | sandrasvensson | Allt om iPhone | 2 | 2009-08-09 10:41 |
| Kan inte låsa upp min 2.1 iPhone 2G, Snälla hjälp mig! | Macys | Allt om iPhone | 4 | 2008-11-17 15:03 |