![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Hämta mail från spray.
Hallå!
Det har fungerat klockrent med att hämta mina mail från sprayservern men sen igår så kan den inte hämta dvs stapeln där nere indekerar på att jag har 3 st mail.Stapeln börjar ladda 1 av 3 som det brukar men sen helt plötsligt bara lägger den av.Är det sprays server som är knasig eller har det hänt något med luren.Den är jailbrekad med cyndia och som sagt det har funkat bra förrut med jailbraken. Danne. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2011
![]() |
Hejsan!
Jag har spray-konto som funkar utmärkt med min macbook pro men i iphonen är det det värre. Fungerat bra förr men nu... Alla uppgifter är korrekt ifyllda med servrar mm men i inkorgen står endast: Läs in fler brev... 52 brev totalt, 0 olästa Vad händer egentligen? Telefonen verkar ju känna av hur många mail som är på servern men dom dyker inte upp i inboxen. Snälla kan nån lösa bekymret, orkar inte byta e-mailadress! Tack på förhand /Linus |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Spray färg på displayen | walloballo | Allt om iPhone | 7 | 2010-12-06 00:49 |
| Problem med mail inställning (spray) | nitton74 | Allt om iPhone | 9 | 2010-01-31 12:40 |
| Hämta mail | lepp | Allt om iPhone | 0 | 2009-11-04 12:23 |
| Hämta mail från BBB, någon som har BBB ? | whywhy99 | Allt om iPhone | 6 | 2009-10-30 11:48 |
| Kan inte hämta hem program från AppStore? | pixman | Allt om iPhone | 7 | 2008-10-10 13:24 |