![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2011
![]() |
Vad betyder denna ikon?
Jag upptäckte en ny ikon jag inte sett innan.Den finns bredvid batteriet upp till höger och ser ut som ett hänglås med en pil som går runt det.Jag kan inte hitta någonstans vad det betyder,är det någon som kan hjälpa mig??
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den betyder att du har låst rotationen på din telefon. Om du dubbelklickar på home i springboard, så du får upp multitasken. Efter det drar du multitasken åt höger, så du ser ipod-panelen. Där till vänster, ser du samma ikon. Tryck på den.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2011
![]() |
Rotationslås, dubbelklicka på hemknappen, swipa höger och klicka på den stora knappen med samma ikon.
Rotationslåset hindrar telefonens gyro att ändra vinkel på appar när du vrider telefonen åt olika håll
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Mobile substrate, vad betyder det eg ? | whywhy99 | Allt om iPhone | 2 | 2010-02-09 00:00 |
| Vad betyder den gula lilla gubben? | Kurtson | Allt om iPhone | 1 | 2010-01-01 00:30 |
| Vad betyder den gula lilla gubben? | Kurtson | Allt om iPhone | 0 | 2009-12-31 23:21 |
| Vad betyder jailbreak ?? | Jimbo | Upplåsning och jailbreak | 17 | 2009-10-09 19:28 |
| vad betyder | storpack | Allt om iPhone | 3 | 2008-08-03 00:40 |