![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2011
![]() |
Vore grymt tacksam för hjälp med detta:
Eftersom min sambos iPhone 3GS börjat krångla bestämde vi oss för att återställa fabriksinställningarna på den. Vi gjorde en säkerhetskopia för att inte telefonnummer etc skulle försvinna. Jag bockade inte i att säkerhetskopian skulle krypteras med lösenord, men nu när jag ska återställa telefonen ifrån säkerhetskopian så kräver den ett lösenord, vilket jag inte har en aning om vad det är eftersom jag inte valde att kryptera. Jag har provat med lösenordet för iTunes, pinkoder och alla möjliga varianter jag kan komma på, men det står bara att jag anger fel kod. Finns det någon som också varit med om detta, och kunnat lösa det, eller någon som vet vad jag gör för fel? Vore oerhört tacksam för hjälp då det känns för jäkla surt att alla hennes kontakter, sms osv försvunnit ifrån telefonen. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Lösenord på säkerhetskopia | mikaelahansson | Allt om iPhone | 1 | 2010-12-09 10:46 |
| Sökväg till säkerhetskopian | jasifil | Allt om iPhone | 4 | 2010-08-14 11:24 |
| Vad ingår egentligen i Säkerhetskopian? | LTK | Allt om iPhone | 3 | 2009-07-12 17:57 |
| Var ligger säkerhetskopian? | eddy | Allt om iPhone | 4 | 2008-09-27 16:37 |
| Byt ej lösenord =) | JoeKickass | Allt om iPhone | 1 | 2008-04-05 15:14 |