![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2011
![]() |
Hej alla!
Nu är det så att jag har ett problem med min iphone som driver mig till vansinne och inom en snar framtid kommer den att flyga i väggen ![]() Enhet: iPhone 3gs Operatör: Telenor JB: Nej Version: den senaste För några dagar sedan märkte jag att det stod "ingen service" där signalstyrkan (vänster hörn) skall vara. Jag tänkte att det var någon driftstörning eller något liknande så jag ringde till Telenor men de sa att fallet inte var sådant. Nu har det gått fyra dagar sedan och varje dag, under långa perioder har jag ingen som helst mottagning på min iPhone. Jag kan varken ringa eller sms:a när det blir så. ![]() Jag har försöt att aktivera flygplansläge och sedan stänga av det för att söka nytt nätverk men det funkar inte heller. Jag har försökt att stänga av iPhonen och ibland blir det bra någon timme för att sedan bli "ingen service" igen Vet ni vad detta kan bero på? Någon med erfarenhet av problemet? Telenor sa att det skulle kosta nästan 1500kr att skicka den på service och naturligtvis som fattig student är det inte kul att göra detta. Jag skulle uppskatta om någon svarade och hjälpte mig med detta. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Har du samma problem om du avaktiverar 3G?
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|