![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
kan inte återställa
Hej. Helt plötsligt så stog det på telefonen att den behövde återställas när den var igång så jag startade om den och satte in den i datorn men nu säger itunes att jag måste ange mitt lösenord på telefonen först för att den är i låst läge men på telefonen så ligger jag ju i återställningsläge så det e helt omöjligt att knappa in ett lösenord. Hur ska jag gå tillväga och varför gick telefonen helt plötsligt i återställningsläge? Tacksam för snabba svar
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Nu har jag satt telefonen i DFU mode och efter itunes laddat ner uppdateringen och ska försöka återställa telefonen står det såhär: There is no sim card installed in the iphone you are attempting to activate. please disconnect and insert a SIM card in the iphone.
Det har jag ALDRIG sett förrut så nu har jag verkligen ingen aning om hur jag ska gå vidare. Jag har redan testat att ta ut sim kortet och satt in det igen men itunes säger samma sak. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lite information tack.
Vilken telefonmodell? Vilken firmware? Har du SHSH för firmwaren du vill återställa till?
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okej. Om så är fallet, är det bara att köra en "ren" återställning i iTunes. Utan några trix.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kan inte återställa | ChristianR | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2011-02-13 15:07 |
| Kan inte återställa | BenjaminE | Allt om iPhone | 1 | 2010-07-19 15:31 |
| Går inte att återställa 3GS | amigos | Upplåsning och jailbreak | 11 | 2010-07-19 14:25 |
| Kan inte återställa och installera IOS 4.0 på iPhone, inte ens med DFU-läge. | saandahn | Allt om iPhone | 2 | 2010-07-11 16:28 |
| Försökte återställa iPhonen (inte via iTunes), startar inte längre? | fecker | Allt om iPhone | 3 | 2009-09-02 22:09 |