![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2011
![]() |
Skulle installera jailbreak.me och det såg ut att löpa på fint
![]() Men rätt var det var så hängde sig telefonen och ingenting hände (visade bara svart skärm med äpplet), sökte lite här inne och tryckte ner on/off knappen samtidigt och då stängdes den av, för att sen tända äpplet igen. Fick även hjälp av en kollega att koppla upp mig på Itunes för att se vad som hände (ingenting) dock var det inte min egen Itunes (kanske inte spelar någon roll?) VAD ska jag göra..... Förklara gärna som jag vore 2 år då jag är helt lost på såna här grejer om du ev. kan hjälpa mig ![]() // Nettisens |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone 3GS 8Gb fastnat i recoverläge | Harmonicaman | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2011-05-13 13:32 |
| Update iphone 4, fw 2.4.1 fastnat vid 60% | Carrion | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2011-02-04 21:20 |
| Vad kan man göra med ett sitt udid? | torgren | Allt om iPhone | 7 | 2011-01-11 17:25 |
| Kolla sitt baseband | Aliikemal | Allt om iPhone | 8 | 2010-05-05 07:17 |
| Slarvade bort en iPhone-Tog sitt liv | carpe | Allt om iPhone | 3 | 2009-07-23 09:48 |