![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2008
![]() |
White screen of death?
Nu har jag googlat fingrarna blodiga utan att hitta lösningen på problemet.
Vet inte ens om det är en "äkta" WSoD jag råkat ut för. Hur som helst, Telefonen fungerar utmärkt så länge man inte låser knapplåset, så fort jag gjort det och trycker på homeknappen så är skärmen helt vit. Dock så reagerar den ändå, om jag drar fingret där slidern brukar vara så kan jag tex köra röststyrningen fast skärmen fortfarande är vit. Kör jag DFU så bootar den om och funkar precis som den ska ända tills knapplåset går i. En 3Gs med 4.3.3. Har testat att totalåterställa den ett par gånger utan framgång.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2008
![]() |
Jag är tveksam, iom att den faktiskt funkar ända tills jag aktiverar knapplåset.
För övrigt så har jag testat att ta en skärmdump när skärmen är vit och den visar hemskärmen precis som den borde se ut.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Blank skärm (White screen of Death), Hjälp! | Elias123 | Allt om iPhone | 0 | 2011-06-10 17:25 |
| Death Rally ute nu! | aeus | Apps | 2 | 2011-03-31 16:33 |
| Iphone 3gs 16gb white nyskick låst till telia bytes/säljes | dostergren | Köp & Sälj | 0 | 2010-10-28 22:16 |
| Blue screen | Vittra | Allt om iPhone | 2 | 2010-03-22 15:15 |
| Screen Split för PC, någon som vet? | brejkish | Allt om iPhone | 5 | 2009-06-25 18:59 |