![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#21 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
körde uppdateringen och visst blev allt mycke snabbare, inget snack om de.
problemet är bara att nu får ja inte in min operatör igen ![]() hittar den om ja söker efter operatörer men de går inte att välja den. händer inte ett skit när ja tar auto. |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Citat:
Det kan jag verifiera... mitt wifi fungerar överhuvudtaget inte efter uppdateringen, fungerade utmärkt med 2.0. Halvpanik! |
|
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Jag verkar inte ha problem med varken 3g, Edge eller WiFi... Tack för det... |
|
|
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
måste säga att jag just nu är osäker i förhållanhdet till wifi buggen.
Hur har ni upptäckt att ni har den?? själv gjorde jag nämligen ett speedtest när jag satt på wifi:n hemma och fick 121Kbit/s vilket är extremt lite (har ju 8mbit, så någonstans i 4-6mbit bör man hamna) (fick även 121 i 3g läge). MEN ikonen är den för wifi (när den är uppkopplad....) några andra buggar så här långt: Drar batteri även i standby läge!! (Mycket batteri) (då har jag iof. haft 3g igång) annars är det väl inget som jag märkt såhär långt... |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Men wifi ikonen syns och när jag kör på den så får jag 121kbit (ungefär) när jag har avaktiverat wifi och kör på 3g får jag ca. 120kbit (ungefär när jag avakterverar 3g och kör edge så får jag ca. 50-100 kbit(ungefär) tidigare när jag kört testet på wifi hemma så har jag hamnat på ca 5 mbit. (vilket är jämförbart med min bärbara) just det, kom just på en ny bugg (eller problem?): När jag körde backup-återställningen så stod mobilen på 50% i typ 1 timme, sedan startade mobilen om, hälften av sakerna saknades, men sen började allt dyka upp igen en applikation i taget, men den stod fortfarande på 50%. Efter ytterligare en timme så slutade den helt. (var fortfarande på 50%) och visade "vill du göra en återställning till denna backup....." wtf! jaja, det gick väl bra, nu skall jag göra restore och göra om hela telefonen från scratch så att säga. Senast redigerad av CyberTron den 2008-08-06 klockan 08:27. |
|
|
|
|
|
|
#29 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
151 kbps full 3g mottagning centrala eskilstuna 561 kbps wlan
|
|
|
|
#30 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Hur testar ni hastigheten? Bredbandskollen TPTEST ?
|
|
|
#31 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Bästa och roligaste spelen som finns just nu! | Letmetouch | Apps | 95 | 2010-10-22 10:47 |
| IMDB finns nu i AppStore | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2010-02-24 22:00 |
| nu finns iphone i Halebops lager! | svensson431 | Köpa iPhone | 6 | 2009-11-23 17:46 |
| Nu finns Blockets app till iPhone | jagfonen | Allt om iPhone | 4 | 2009-08-12 18:07 |
| TV Out finns nu på Cydia | svedala | Off-Topic | 0 | 2009-01-19 09:03 |