![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Firmware 2.0.1 finns nu tillgänglig
Japp, bara öppna itunes och trycka på hämta uppdatering..
ska enligt iphonefreakz fixa ett gäng buggar... iPhone 2.0.1 bug fixes » iPhone Breaking News » iPhoneFreakz -Backups are now much faster -You can now drag your application icons across many pages in one motion instead of having to stop on every page and drop it and go again. -Contact scrolling is now more responsive -Apple might have changed how the iphones reception bars are calibrated while connected to a 3G network to recieve a greater connection than before -SMS typing is now much faster -Does not work with pwnage or winpwn ![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Följande taget från blog.iphone-dev.org:
Citat:
Detta gäller alltså de med Iphone 3G som har planerat att låsa upp telefonen från Telia om och när en unlock kommer. Rådet är att vänta och se hur det här påverkar möjligheterna att låsa upp telefonen. Annars är det fritt fram ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Verkar som att fler användare har problem med att WIFI inte funkar efter 2.0.1 uppdateringen:
Apple Releases iPhone 2.0.1 Update | Gadget Lab from Wired.com |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Hämtar uppdateringen nu...
edit kommer om hur det funkar sen
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
gjorde uppd. Men som vanligt när man går upp på morgonen så är man vansinigt trött.... efter startat så insåg ja ...f_n. ja har ju pwn iphonen..
men nu e det löst.. men Wifi funkar dock men med lägre signal.. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Visst roterade väl den mellan coverflow och "vanligt" läge? nu fadar den istället. jag har även full 3g täckning där jag tidigare hade "ingen täckning" så det har dem fixat. GPS + 3g verkar fungera bra. inga krasher ännu i vare sig safari eller vid öppnanden av app-store spel/program. kontakter är kanske något snabbare och flyter bättre.. inga problem med wifi hos mig iaf. |
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
lol, vissa saker kan man dock inte bara få för sig :p
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Har uppdaterat, men inte testat hur det fungerar. Däremot fick jag också ett meddelande om att operatören (Telia) också kommit med en uppdatering, men jag får bara ett felmeddelande då, där jag blir tillsagd att kolla nätverksuppkopplingen (öh, den fungerar ju) och annars försöka senare.
Länkar till en skärmdump på felmeddelandet jag fick när jag ville köra operatörsuppdateringen också i en annan tråd: http://www.iphoneinfo.se/forum/allt-....html#post8124
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Citat:
Det som jag däremot märkt är att 3G symbolen och motsvarande E symbolen har försvunnit, kan nog ha i samband med den uppdateringen från Telia inte kan göras.
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Citat:
Se mitt svar ovan. ![]()
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Citat:
Körde ett google race, och fann samma svar som du! |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Har iofs märkt nu att jag har problem att surfa med 3G/Edge. Märkte inte det förens nu, eftersom när man är hemma vid datorn sitter man ju mot wifi.
Någon annan som märkt av detta? Förmodan att det är inställningarna mot APN som inte gillas då Telias uppdatering inte är gjord? EDIT- Jag kom nog på mig själv att det var nog något annat ![]() Startade om luren vilket löste det och det gjorde att jag även fick tillbaka mina 3G och E ikoner. Så bry er inte om mitt yrande ovan ![]()
iPhone 3G 16GB Svart -Telia 99:- + fri data Senast redigerad av frojK den 2008-08-05 klockan 19:14. |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
jag får det med varje gång jag kopplar in iphonen i datorn
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Bästa och roligaste spelen som finns just nu! | Letmetouch | Apps | 95 | 2010-10-22 11:47 |
| IMDB finns nu i AppStore | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2010-02-24 23:00 |
| nu finns iphone i Halebops lager! | svensson431 | Köpa iPhone | 6 | 2009-11-23 18:46 |
| Nu finns Blockets app till iPhone | jagfonen | Allt om iPhone | 4 | 2009-08-12 19:07 |
| TV Out finns nu på Cydia | svedala | Off-Topic | 0 | 2009-01-19 10:03 |