![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2011
![]() |
3Gs:en bara dog!?
Har haft min telefon (3Gs) i 1,5år nu utan några problem alls. Telefonen är låst till Telia.
För 1 vecka sedan spelade jag ett spel på telefonen och därefter stängde jag av programmet och låste telefonen. 10min senare skulle jag göra något annat och då var telefonen helt död. Går ej att starta den på något sett, dock när jag kopplar i laddaren så hamnar telefonen i nödläge och jag kan då ringa larmnr om jag vill. Någon som har varit med om något liknande och kanske har en ide hur man kan få liv i den. Tacksam för svar. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Återställ den i itunes är väl enda alternativet du verkar ha, borde gå att lösa så pass "enkelt" i och med att du kan ringa 112 med den t.ex. Så då är den ju inte död åtminstone.
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2011
![]() |
håll in on-off knappen
tryck sedan in homeknappen (håll fortfarande in onoff-knappen) släpp on-off-knappen efter 10 sek. Då borde den återställas. Gör detta om det inte går att återställa den i itunes.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2011
![]() |
3GS batteri är billigt, så du behöver inte oroa dig.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| 3 frågor bara | apple 3g | Allt om iPhone | 0 | 2010-09-26 15:23 |
| En enkel fråga bara | Bagarn | Allt om iPhone | 4 | 2010-07-19 07:25 |
| är det bara jag som har det här problemet ? | Perko | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2009-03-20 20:56 |
| Bara använda 3G??? | qms | Allt om iPhone | 10 | 2009-01-11 19:39 |
| Ställa in att bara använda sig av Wi-Fi? | jgshsmz | Allt om iPhone | 12 | 2008-12-04 23:25 |